Szukasz wystąpienia konkretnej osoby?
Przemysław Biegacz
SEM Expert w DevaGroup
Marek Kich
CEO w Satisfly
Karolina Purłan-Leśniak
Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Dagmara Kałkus
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Kama Kotowska
Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Mike Korba
Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup
Błażej Abel
CEO & FOUNDER w Landingi.com
Mateusz Buczkowski
Marketing Manager w Casbeg
Marta Koziarz
Head of SEM w DevaGroup
Kamil Sroka
Head of SEO w DevaGroup
Sebastian Horoszko
CEO w Zaufane.pl
Łukasz Plutecki
CEO i co-founder w AtomStore i NetArch
Krzysztof Marzec
CEO w DevaGroup
Maks Mielhorski
Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Marcin Żmuda
Head of SEO w Orion Media Group
Joanna Horoszko
Digital Analytics Team Leader w Sempai
Aleksandra Kuszewska
SEM Specialist w DevaGroup
Leszek Urban
Senior SEO Specialist w DevaGroup
Magdalena Kościółek
SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Szymon Słowik
CMO / co-founder w takaoto.pro
Aleksandra Dygudaj
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Łukasz Kosuniak
B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Adrian Andrzejczyk
Head of Analytics w Cube Group
Łukasz Suchy
Expert SEO w DevaGroup
Krzysztof Wroński
CEO w Agencja Marafiki
Shaban Dżelili
SEO Team Manager w Sempai
Jakub Barabasz
SEO Specialist w DevaGroup
Mateusz Malinowski
Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu
Adrian Pakulski
Właściciel w Paq Studio
Paweł Hordyński
Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop
Maja Wiśniewska-Hardek
Head of Marketing w SMSAPI
Michał Borzyszkowski
Menadżer działu Technical SEO w widoczni
Alina Lysychkina
Head of Growth w adcookie oraz TOP-3% Growth Mentor
Adam Suraiya
SEO Team Leader w Militaria.pl
Grzegorz Strzelec
Właściciel w papaSEO
Aleksandra Pizoń-Liwocha
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Michał Dmitrowicz
Szef Marketingu w B2B
Kinga Sroka
Digital marketing enthusiast w kingasroka.pl
Dawid Petryniak
Allegro Specialist w DevaGroup
Witold Wrodarczyk
CEO w Adequate
Wojciech Popiela
Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric
dr Maciej Dutko
Felietonista i redaktor Biblii e-biznesu w Evolu.pl
Joanna i Jarosław Burdek
Właścicielka i Partner w Brand Useful
Krzysztof Modrzewski
Founder & Head of Education w Witbee
Bartłomiej Tomczyk
SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Grzegorz Miłkowski
CEO w ContentHouse
Milena Majchrzak
CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Joanna Ceplin
Założycielka & CEO w Instytut Marki Online i Komunikacji
Anna Moczulska
Digital Analytics Manager w Conversion
Sebastian Heymann
Specjalista SEO w Sebastian Heymann
Damian Rams
Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
Paweł Seruga
SEM Specialist w DevaGroup
Bartłomiej Kaczmarczyk
CEO w sssem.ninja
Jakub Rojek
Performance Specialist w Tigers
Iza Sykut
Content Managerka w Senuto
Dominik Fajferek
SEO Team Leader w WhitePress
Anna Boenish
Copywriter w MoreBananas
Artur Pajkert
Head of Marketing w cyber_Folks
Piotr Polok
Copywriter z 12-letnim stażem i współtwórca podcastu w „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?"
Mateusz Muryjas
Data Scientist w re:silo
Paweł Sokołowski
CEO w Contadu
Wojciech Mikoś
SEM Specialist w DevaGroup
Paweł Głąb
Radca prawny i Wspólnik zarządzający w Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy.
Katarzyna Baranowska
Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Jakub Zeid
SEO Expert w DevaGroup
Paweł Gontarek
CEO w Zgred & Semgence
Agnieszka Lipka
Account Executive w edrone
Marika Kowalska
SEO&Content Specialist w DevaGroup
Cezary Glijer
CEO w Mist Cezary Glijer
Karolina Kawulka
Senior SEM Specialist w DevaGroup
Marcin Wsół
Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół
Ewelina Podrez-Siama
Założycielka i Prezeska w Fox Strategy
Damian Przybył
Director, Digital Advisory w Cloudity
Mikołaj Winkiel
Chief Evangelist w Brand24
Paulina Wiktorska
Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl
Marek Oczkowski
Partnership Manager w SMSAPI
Tomasz Trzósło
Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Wojciech Maroszek
Content Specialist & Copywriter w Senuto
Łukasz Hardek
Customer Success Manager w Thulium
Piotr Kaleta
SEO Content Team Leader w x-kom
Łukasz Chwiszczuk
Właściciel w lukaszchwiszczuk.pl
05.12.2024Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
05.12.2024Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce
Marek Kich - CEO w Satisfly
Pomówmy o marketingu odc. 30
05.12.2024Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30
21.11.2024Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29
21.11.2024Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
21.11.2024Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
07.11.2024Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 28
07.11.2024Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)
Błażej Abel - CEO & FOUNDER w Landingi.com
Pomówmy o marketingu odc. 28
07.11.2024Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Casbeg
Pomówmy o marketingu odc. 28
10.10.2024Efektywność kampanii Google Ads
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
10.10.20247 powodów, dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie
Kamil Sroka - Head of SEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
10.10.2024Potęga recenzji, czyli jak opinie klientów napędzają Twój e-commerce?
Sebastian Horoszko - CEO w Zaufane.pl
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
10.10.2024M-commerce to już standard, więc jak zwiększyć konwersję na mobile?
Łukasz Plutecki - CEO i co-founder w AtomStore i NetArch
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
10.10.2024Nigdy nie lubiłem nazwy Audyt SEO…
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
03.10.2024Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
03.10.2024Brand Proof – od czego zacząć SEO?
Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
03.10.2024W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
12.09.2024Od czego zacząć reklamę samochodów w różnych systemach reklamowych?
Aleksandra Kuszewska - SEM Specialist w DevaGroup
Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
12.09.2024Twój motoryzacyjny blog – zbuduj wizerunek i… przy okazji SEO
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
12.09.20247 elementów SEM, które działają najlepiej w branży moto
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
08.08.2024Czy można pomóc botom Google w zapoznaniu się ze stroną?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
08.08.2024Jak ulepszać SEO wiedzą z Google Ads i AI Google?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
08.08.2024Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia
Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
11.07.2024Kosztowne błędy w kampaniach Google Ads
Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
11.07.20245 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
11.07.2024Przyszłość danych – czyli analityka predykcyjna w praktyce
Adrian Andrzejczyk - Head of Analytics w Cube Group
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
09.05.2024Pozycjonowanie w 2024 roku w pigułce
Łukasz Suchy - Expert SEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG
09.05.2024Jak ujarzmić Performance Max?
Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki
Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG
09.05.2024Migracja SEO – co może pójść nie tak?
Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai
Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG
07.03.2024Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 27
07.03.2024Co nowego w AI SEO?
Mateusz Malinowski - Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu
Pomówmy o marketingu odc. 27
07.03.2024Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Pomówmy o marketingu odc. 27
22.02.2024Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 26
22.02.2024Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego
Paweł Hordyński - Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop
Pomówmy o marketingu odc. 26
22.02.2024Po co SMS w 2024 roku?
Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 26
08.02.2024Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition
08.02.2024Koszt pominięcia SEO i UX przy tworzeniu strony. Jak uniknąć strat dla Twojego StartUp’u?
Michał Borzyszkowski - Menadżer działu Technical SEO w widoczni
Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition
08.02.2024Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?
Alina Lysychkina - Head of Growth w adcookie oraz TOP-3% Growth Mentor
Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition
01.02.2024SEO dla bloga, czyli jak maksymalizować efekty bazując na swojej wiedzy?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 25
01.02.2024SEO w dużym sklepie internetowym – czyli jak to ogarnąć?
Adam Suraiya - SEO Team Leader w Militaria.pl
Pomówmy o marketingu odc. 25
01.02.2024Refutacja “To zależy” jako imperatywu, w paradygmacie intersubiektywnego opisu zjawisk w SEO 😛
Grzegorz Strzelec - Właściciel w papaSEO
Pomówmy o marketingu odc. 25
06.12.2023Jak przyśpieszyć pracę w tworzeniu kampanii? Haki i triki Edytora Google Ads
Aleksandra Pizoń-Liwocha - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 23
06.12.2023Jak zbudować skuteczny zespół marketingu?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu w B2B
Pomówmy o marketingu odc. 23
06.12.20233 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu
Kinga Sroka - Digital marketing enthusiast w kingasroka.pl
Pomówmy o marketingu odc. 23
23.11.2023Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?
Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 22
23.11.2023Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?
Witold Wrodarczyk - CEO w Adequate
Pomówmy o marketingu odc. 22
23.11.2023Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie
Wojciech Popiela - Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric
Pomówmy o marketingu odc. 22
09.11.2023Zmodyfikuj GA4 pod swoje potrzeby – czyli jak stworzyć raporty, których nie ma – Biblioteka, modyfikowanie menu, wprowadzenie do eksploracji
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 21
09.11.2023Jak skutecznie targować się i negocjować ze swoimi klientami? [Wywiad]
dr Maciej Dutko - Felietonista i redaktor Biblii e-biznesu w Evolu.pl
Pomówmy o marketingu odc. 21
09.11.2023Jak strategia marki pomoże Ci w pisaniu pod SEO?
Joanna i Jarosław Burdek - Właścicielka i Partner w Brand Useful
Pomówmy o marketingu odc. 21
19.10.2023Proste elementy na stronie, które mogą wspomóc Twoje działania SEO
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 20
19.10.2023Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Pomówmy o marketingu odc. 20
19.10.2023Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?
Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Casbeg
Pomówmy o marketingu odc. 20
05.10.2023Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Pomówmy o marketingu odc. 19
05.10.2023Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?
Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
Pomówmy o marketingu odc. 19
05.10.2023Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 19
21.09.2023Jak promować usługi na rynku lokalnym?
Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 18
21.09.2023Jak skutecznie tworzyć i promować treści w małej firmie?
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Pomówmy o marketingu odc. 18
21.09.2023Awansuj swoją markę online
Joanna Ceplin - Założycielka & CEO w Instytut Marki Online i Komunikacji
Pomówmy o marketingu odc. 18
07.09.2023Audyt SEO na żywo
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 17
07.09.2023Konwersja – UA vs GA4. Praktyczny poradnik
Anna Moczulska - Digital Analytics Manager w Conversion
Pomówmy o marketingu odc. 17
07.09.2023Jak zaplanować kampanię Link Buildingu?
Sebastian Heymann - Specjalista SEO w Sebastian Heymann
Pomówmy o marketingu odc. 17
10.08.2023Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2
10.08.2023(not set), (other) i inne nietypowe stwory – jak sobie z nimi poradzić?
Damian Rams - Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2
20.07.2023Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym
Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1
20.07.2023Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1
11.05.2023Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Jakub Rojek - Performance Specialist w Tigers
Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
11.05.2023SEO copywriting. Co musisz wiedzieć, umieć i robić w 2023 roku?
Iza Sykut - Content Managerka w Senuto
Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
11.05.2023Skuteczne promptowanie SEO w ChatGPT, czyli jak poprawić pozycje ze sztuczną inteligencją
Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress
Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
13.04.2023Jak pozyskać leady dzięki Google Ads?
Aleksandra Pizoń-Liwocha - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 16
13.04.2023Jak pozyskiwać odbiorców do newslettera? Ebooki, webinary, raporty
Anna Boenish - Copywriter w MoreBananas
Pomówmy o marketingu odc. 16
13.04.2023Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Pomówmy o marketingu odc. 16
23.03.2023Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafności
Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 15
23.03.2023Na serwerze z 26 tys. spamujących stron porno… Czyli jak hosting wpływa na SEO?
Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks
Pomówmy o marketingu odc. 15
23.03.2023Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)
Piotr Polok - Copywriter z 12-letnim stażem i współtwórca podcastu w „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?"
Pomówmy o marketingu odc. 15
09.03.2023Najważniejsze funkcjonalności GA4 z których powinieneś korzystać
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
09.03.2023Dostrajanie usług Google Analytics 4 – o czym warto pamiętać podczas konfiguracji śledzenia?
Mateusz Muryjas - Data Scientist w re:silo
Webinar o Google Analytics 4
09.03.2023Praca z raportami w GA4
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
23.02.20235 sposobów na zaangażowanie i zatrzymanie użytkownika na swojej stronie internetowej
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku
23.02.2023Zwiększenie sprzedaży w e-commerce poprzez optymalizację treści
Paweł Sokołowski - CEO w Contadu
Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku
23.02.20235 pomysłów jak robić kampanie w Google Ads lepiej niż konkurencja
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku
09.02.20234 błędy przez które przepalasz budżet na Facebooku
Wojciech Mikoś - SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 14
09.02.20235 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmie
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Pomówmy o marketingu odc. 14
09.02.2023Przygotowanie sklepu internetowego na dyrektywę cyfrową, towarową i Omnibus
Paweł Głąb - Radca prawny i Wspólnik zarządzający w Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy.
Pomówmy o marketingu odc. 14
26.01.20235 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 13
26.01.2023Wykorzystanie GA4 i BQ w analizie danych
Adrian Andrzejczyk - Head of Analytics w Cube Group
Pomówmy o marketingu odc. 13
26.01.2023Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)
Maja Wiśniewska-Hardek - Head of Marketing w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 13
15.12.2022Noworoczne porządki na koncie Ads
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 12
15.12.2022Czy skuteczne śledzenie użytkowników na stronie będzie jeszcze w ogóle możliwe w 2023 roku? (wywiad)
Anna Moczulska - Digital Analytics Manager w Conversion
Pomówmy o marketingu odc. 12
15.12.2022Wstępna analiza strony / sklepu i planowanie strategii w SEO
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 12
08.12.2022Podstawy SEO na WordPress
Jakub Zeid - SEO Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 11
08.12.2022Optymalizacja e-commerce w oparciu o strukturę dokumentu i meta-dane
Paweł Sokołowski - CEO w Contadu
Pomówmy o marketingu odc. 11
08.12.2022Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 11
01.12.2022Walka o pole position czyli SEO dla branży motoryzacyjnej
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Webinar dla branży automotive
01.12.2022Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Webinar dla branży automotive
01.12.20225 pomysłów na skuteczniejsze kampanie sprzedaży samochodów i usług w branży moto
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar dla branży automotive
24.11.2022Podstawy TikToka: dlaczego warto reklamować się na tej platformie?
Aleksandra Pizoń-Liwocha - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 10
24.11.2022Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony? (wywiad)
Paweł Gontarek - CEO w Zgred & Semgence
Pomówmy o marketingu odc. 10
16.11.2022Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar
16.11.2022Google Analytics 4 w małym biznesie
Kinga Sroka - Digital marketing enthusiast w kingasroka.pl
Google Analytics 4 – Webinar
16.11.2022Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar
10.11.2022SEO na start! Przygotowanie serwisu do pozycjonowania
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Pomówmy o marketingu odc. 9
10.11.2022Jak napisać skuteczną reklamę? Po prostu!
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 9
10.11.2022Jak zacząć pracę w SEO?
Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress
Pomówmy o marketingu odc. 9
27.10.2022Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania
Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 8
27.10.2022Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
Agnieszka Lipka - Account Executive w edrone
Pomówmy o marketingu odc. 8
13.10.2022Pomówmy o marketingu: Jak przygotować skuteczną strategię content marketingową?
Marika Kowalska - SEO&Content Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 7
13.10.2022e-Commerce PR, jak za pomocą content marketingu budować wizerunek sklepu internetowego (WYWIAD)
Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
Pomówmy o marketingu odc. 7
13.10.2022Blog czy poradnik w e-commerce?
Cezary Glijer - CEO w Mist Cezary Glijer
Pomówmy o marketingu odc. 7
22.09.2022Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads
Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 6
22.09.2022Testy w Google Ads – jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?
Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki
Pomówmy o marketingu odc. 6
22.09.2022Performance Max – praktyczne porady
Marcin Wsół - Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół
Pomówmy o marketingu odc. 6
08.09.2022Pomówmy o słowach kluczowych
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 5
08.09.2022RFM for dummies
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Pomówmy o marketingu odc. 5
08.09.2022Największe wyzwania w prowadzeniu agencji SEO/SEM (wywiad)
Ewelina Podrez-Siama - Założycielka i Prezeska w Fox Strategy
Pomówmy o marketingu odc. 5
25.05.2022Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Kinga Sroka - Digital marketing enthusiast w kingasroka.pl
Webinar o Google Analytics 4
25.05.2022Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Webinar o Google Analytics 4
25.05.2022Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
12.05.2022Google Search Console – pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Pomówmy o marketingu odc. 4
12.05.2022Jak budować przewagę konkurencyjną w branży e-commerce?
Damian Przybył - Director, Digital Advisory w Cloudity
Pomówmy o marketingu odc. 4
12.05.2022Wnioski z monitoringu Internetu – liczby, ale też insighty
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24
Pomówmy o marketingu odc. 4
11.05.2022Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?
Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl
(Nie)książkowe rozmowy odc. 4
11.05.2022Audyt SEO na żywo
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
(Nie)książkowe rozmowy odc. 4
14.04.2022Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 3
14.04.20227 największych SEO problemów sklepów internetowych
Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress
Pomówmy o marketingu odc. 3
14.04.2022160 znaków, które odmienią Twój sklep internetowy
Marek Oczkowski - Partnership Manager w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 3
13.04.2022Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
(Nie)książkowe rozmowy odc. 3
13.04.2022Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
(Nie)książkowe rozmowy odc. 3
29.03.2022Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
29.03.2022Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
10.03.2022Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 2
10.03.2022Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?
Wojciech Maroszek - Content Specialist & Copywriter w Senuto
Pomówmy o marketingu odc. 2
10.03.2022Customer Support i Customer Success w biznesie
Łukasz Hardek - Customer Success Manager w Thulium
Pomówmy o marketingu odc. 2
09.03.20225 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
(Nie)książkowe rozmowy odc. 2
09.03.2022Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Piotr Kaleta - SEO Content Team Leader w x-kom
(Nie)książkowe rozmowy odc. 2
10.02.2022Analiza słów kluczowych pod kampanie Ads i SEO/Content Marketing na żywo
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 1
10.02.2022Zintegrowane lejki marketingowo sprzedażowe B2B
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Pomówmy o marketingu odc. 1
10.02.2022O znaczeniu hostingu w SEO
Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks
Pomówmy o marketingu odc. 1
09.02.2022Wybór agencji SEO-SEM – na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
(Nie)książkowe rozmowy odc. 1
09.02.2022Reklamy na Youtube, czy w ogóle warto? Czy to sprzedaje? (wywiad)
Łukasz Chwiszczuk - Właściciel w lukaszchwiszczuk.pl
(Nie)książkowe rozmowy odc. 1