Książka o SEO
SEObook – praktyczne aspekty pozycjonowania
Zbiór 312 stron porad z zakresu SEO, contentu i analityki,
które pomogą Ci lepiej zrozumieć marketing internetowy
w Google, algorytmy wyszukiwarek i skutecznie zaplanować działania SEO.
Poznaj wyjątkowy SEOBOOK!
Czyli książkę o pozycjonowaniu dla wszystkich, którzy chcą zgłębić działanie Google i poszerzyć swoją wiedzę na temat skutecznych działań SEO.
Wiedza 12 ekspertów praktyków z dziedziny SEO, contentu i analityki
9 rozbudowanych rozdziałów – pełny przekrój wiedzy o SEO
Idealne połączenie teorii z jej praktycznym biznesowym zastosowaniem
Zagadnienia SEO dla początkujących i średniozaawansowanych
Konkretne wskazówki dotyczące planowania i zarządzania działaniami SEO
SEM/SEO/SEA: Poznaj podstawowe pojęcia oraz dowiedz się, jak działa wyszukiwarka, aby lepiej zrozumieć, jakie korzyści zyskuje firma dzięki SEO.
Działania on-site: Skoncentruj się na analizie słów kluczowych, odpowiednim uruchomieniu oraz optymalizacji strony, aby zmaksymalizować widoczność Twojej witryny.
Działania off-site: Odkryj potencjał linkbuildingu oraz analizy konkurencji, aby Twoje działania SEO wyróżniły się wśród konkurencji.
Content marketing a SEO: Dowiedz się, jak skutecznie łączyć content marketing z SEO, aby przyciągać uwagę i budować zaangażowanie Twojej grupy docelowej.
UX: Zdobądź wiedzę na temat Search Experience Optimization (SXO), aby poprawić widoczność witryny w wyszukiwarce, zatrzymać użytkowników na stronie oraz zwiększyć liczbę konwersji.
Narzędzia i wtyczki SEO: Poznaj narzędzia i wtyczki, które pomogą Ci usprawnić codzienną pracę specjalisty SEO.
Analityka: Odkryj, jak skutecznie korzystać z narzędzi analitycznych w celu monitorowania i analizy wyników prowadzonych działań.
Zakończenie: Dostosuj swoje podejście do 3 trendów SEO, które każdy marketer powinien znać.
Dla kogo jest książka SEObook?
Osoby zarządzające działami marketingu
Nasza książka pomaga w skutecznym planowaniu i zarządzaniu działaniami SEO.
Specjaliści ds. marketingu
Publikacja nie tylko dostarcza podstawowej wiedzy z zakresu SEO, ale również dzięki tematycznym rozdziałom pomaga wypracować sobie konkretną ścieżkę specjalizacji
Właściciele biznesów
Pozycja wyjaśnia, jak działa SEO, dzięki czemu będziesz mógł zrozumieć, za co płacisz agencji lub freelancerowi oraz jakich rezultatów możesz oczekiwać.
Osoby początkujące w SEO
Dzięki uniwersalnym treściom książka przydatna jest dla osób, które są na początku swojej drogi, nie wiedzą, jak zacząć pracę nad SEO i chcą zgłębić działanie Google.
Studenci marketingu
Książka pomaga zrozumieć marketing internetowy w Google, działanie wyszukiwarek oraz zasady SEO. Dzięki temu może służyć jako materiał dydaktyczny i stanowić uzupełnienie wiedzy przekazywanej podczas studiów.
Blogerzy
Wskazówki zawarte w tej książce pomogą Ci zoptymalizować Twojego bloga i zwiększyć jego widoczność w wyszukiwarce.
SEO to dziedzina, której towarzyszy nieprzewidywalność i ciągłe zmiany, dlatego w poszczególnych rozdziałach umieściliśmy kody QR, które przenoszą czytelników SEO książki do dodatkowych materiałów, aktualizujących wybrane zagadnienia.
Każdy rozdział to zamknięta całość, dlatego książkę możesz czytać na dwa sposoby – “od deski do deski” lub wybierając poszczególne rozdziały/zagadnienia, na których aktualnie chcesz się skupić.
Autorami rozdziałów są branżowi wyjadacze z dziedziny SEO, contentu i analityki, którzy posiadają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczne doświadczenie, dlatego możesz mieć pewność, że informacje zawarte w książce będą miały praktyczne zastosowanie w Twojej codziennej pracy.
Jest to publikacja skierowana zarówno do specjalistów, jak i osób, które mają podstawową wiedzę w tym temacie, np. początkujących marketerów lub właścicieli firm.
Porady i wskazówki zawarte w naszej książce o pozycjonowaniu będą pomocne na każdym etapie “zaawansowania” pracy SEO, niezależnie od wielkości organizacji.
Autorzy książki:
Jakub Barabasz
Ewelina Ibek
Piotr Jacek
Dorota Kika
Marika Kowalska
Krzysztof Marzec
Kamil Sroka
Alicja Stojek-Szewczuk
Łukasz Suchy
Bartłomiej Tomczyk
Leszek Urban
Jakub Zeid
Sprawdź, gdzie jeszcze dzielimy się wiedzą!
Książki to nie jedyne miejsce, gdzie chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem!
Szkolenia otwarte
Jako jedna z najlepszych agencji SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać naszą zaawansowaną wiedzę i umiejętności praktyczne gromadzone od 2005 roku!
semKRK
semKRK to wyjątkowa, krakowska konferencja dedykowana miłośnikom SEM, SEO i Analityki. Ideą naszych cyklicznych spotkań jest przede wszystkim wymiana wiedzy, pomysłów i doświadczeń w luźnej, barcampowej atmosferze.
Nasz blog
Blisko 2000 artykułów komentujących nowinki ze świata SEM i SEO, zbierających skuteczne porady i przepisy na sukces w branży marketingowej znajdziesz na naszym blogu!
Webinary
Jesteśmy organizatorem cyklicznych, darmowych webinarów, w których dzielimy się wiedzą. Nasze spotkania dedykowane są konkretnym branżom – w trakcie ich trwania uczestnicy otrzymują gotowe rozwiązania do wdrożenia od razu w ich biznesie.
Masz pytania? Porozmawiaj z nami.
Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy
szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!
Aleksandra Połetek-Pszonak,
Senior New Business Manager
510 292 795
aleksandra.poletek@devagroup.pl