semCAST
Podcast o tym, jak rozwijać biznes z Google i nie tylko. Synergia marketingu z biznesem. Każdy odcinek to potężna dawka wiedzy i praktycznych porad, które od razu możesz wcielać w życie!
Dlaczego warto nas słuchać?
semCAST to podcast, który podpowie jak promować biznes w dobie ogromnej konkurencji. Jeśli szukacie inspiracji, które od razu można wprowadzić w życie doskonale trafiliście. Wszystko serwujemy w formie podcastu, abyście mogli słuchać nas w każdej chwili!

Ciekawi Goście
Na nasze podcasty zapraszamy osoby związane z marketingiem internetowym, jak i osoby ze świata biznesu. Łączymy te dwa światy i dajemy Wam najlepsze inspiracje.

Czysta merytoryka
Nasze podcasty to solidna dawka wiedzy i inspiracji dla Twojego biznesu. Jeśli szukasz trafnych porad w przystępnej formie – słuchaj nas!

Tylko praktyka
Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem. Na warsztat bierzemy konkretne rozwiązania i doradzamy jak z nich skorzystać.

Najnowsze wiadomości
Każdy odcinek zaczynamy przeglądem newsów ze świata marketingu! Z semCAST nie ominie Cię żadna nowość.
Poznaj nas!

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup & Prowadzący semCAST
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager & Koordynatorka semCASTu
Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca – multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Kamila Maleszak
Marketing Specialist & Koordynatorka semCASTu
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w copywritingu i tworzeniu treści do social mediów. Jej nietypowym hobby jest obserwowanie i analizowanie ludzkich zachowań i konstrukcji językowych. Wolny czas spędza na czytaniu, spacerowaniu i kolorowaniu.
Poznaj naszych gości i posłuchaj poprzednich odcinków:
Szukasz wystąpienia konkretnej osoby?
Zrozumienie klienta dzięki modelowi DISC. Klucz do skutecznej sprzedaży
Aleksandra Połetek-Pszonak – New Business Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 32
Jak skuteczniej analizować dane i wyciągać wnioski?
Damian Rams – Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl

Pomówmy o marketingu odc. 32
Praktyczne zastosowanie AI w Google Ads
Marcin Wsół – Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół

Pomówmy o marketingu odc. 32
Optymalizacja treści i linkowania wewnętrznego w 2025 roku
Jakub Barabasz – SEO Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition
Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?
Kinga Sroka-Gieparda – International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition
W gąszczu not setów. Jak poprawić jakość danych o źródłach ruchu w GA4?
Anna Moczulska – Digital Analytics Manager w Conversion

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition
Twój raport w Looker Studio – od czego zacząć?
Bartłomiej Tomczyk – SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland

Webinar dla specjalistów SEO – SEObook
Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Webinar dla specjalistów SEO – SEObook
Jak włączyć SEO do tworzenia content planów?
Magdalena Kościółek – SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 31
Kto pracuje na sukces content marketingu w firmie?
Piotr Polok – CEO & Copywriter w piotrpolok.pl

Pomówmy o marketingu odc. 31
Analityka marketingowa w praktyce: Jak zmaksymalizować zysk z wdrożonych narzędzi i przyspieszyć zwrot z inwestycji?
Joanna Horoszko – Digital Analytics Team Leader w Sempai

Pomówmy o marketingu odc. 31
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz – SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 30
Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce
Marek Kich – CEO w Satisfly

Pomówmy o marketingu odc. 30
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak – Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital

Pomówmy o marketingu odc. 30
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 29
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska – Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl

Pomówmy o marketingu odc. 29
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba – Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com

Pomówmy o marketingu odc. 29
Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Dorota Kika – Senior SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 28
Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)
Błażej Abel – CEO & FOUNDER w Landingi.com

Pomówmy o marketingu odc. 28
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski – Marketing Manager w Casbeg

Pomówmy o marketingu odc. 28
Efektywność kampanii Google Ads
Marta Koziarz – Head of SEM w DevaGroup

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
7 powodów, dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie
Kamil Sroka – Head of SEO w DevaGroup

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
Potęga recenzji, czyli jak opinie klientów napędzają Twój e-commerce?
Sebastian Horoszko – CEO w Zaufane.pl

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
M-commerce to już standard, więc jak zwiększyć konwersję na mobile?
Łukasz Plutecki – CEO i co-founder w AtomStore i NetArch

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
Nigdy nie lubiłem nazwy Audyt SEO…
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski – Head of Marketing & Partnerships w TrustMate

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
Brand Proof – od czego zacząć SEO?
Marcin Żmuda – Head of SEO w Orion Media Group

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko – Digital Analytics Team Leader w Sempai

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
Od czego zacząć reklamę samochodów w różnych systemach reklamowych?
Aleksandra Kuszewska – SEM Specialist w DevaGroup

Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
Twój motoryzacyjny blog – zbuduj wizerunek i… przy okazji SEO
Leszek Urban – Senior SEO Specialist w DevaGroup

Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
7 elementów SEM, które działają najlepiej w branży moto
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
Czy można pomóc botom Google w zapoznaniu się ze stroną?
Magdalena Kościółek – SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
Jak ulepszać SEO wiedzą z Google Ads i AI Google?
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia
Szymon Słowik – CMO / co-founder w takaoto.pro

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
Kosztowne błędy w kampaniach Google Ads
Aleksandra Dygudaj – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
5 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B
Łukasz Kosuniak – B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
Przyszłość danych – czyli analityka predykcyjna w praktyce
Adrian Andrzejczyk – Head of Analytics w Cube Group

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
Pozycjonowanie w 2024 roku w pigułce
Łukasz Suchy – Expert SEO w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG
Jak ujarzmić Performance Max?
Krzysztof Wroński – CEO w Agencja Marafiki

Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG
Migracja SEO – co może pójść nie tak?
Shaban Dżelili – SEO Team Manager w Sempai

Rozgrzewka przed semKRK#22 BIG
Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.
Jakub Barabasz – SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 27
Co nowego w AI SEO?
Mateusz Malinowski – Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu

Pomówmy o marketingu odc. 27
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Adrian Pakulski – Właściciel w Paq Studio

Pomówmy o marketingu odc. 27
Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
Dagmara Kałkus – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 26
Bezpieczny WordPress: Ochrona twojej strony w świecie marketingu cyfrowego
Paweł Hordyński – Cybersecurity Expert i CEO w IT Develop

Pomówmy o marketingu odc. 26
Po co SMS w 2024 roku?
Maja Wiśniewska-Hardek – Head of Marketing w SMSAPI

Pomówmy o marketingu odc. 26
Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?
Dorota Kika – Senior SEM Expert w DevaGroup

Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition
Koszt pominięcia SEO i UX przy tworzeniu strony. Jak uniknąć strat dla Twojego StartUp’u?
Michał Borzyszkowski – Menadżer działu Technical SEO w widoczni

Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition
Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?
Alina Lysychkina – Head of Growth w adcookie oraz TOP-3% Growth Mentor

Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition
SEO dla bloga, czyli jak maksymalizować efekty bazując na swojej wiedzy?
Leszek Urban – Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 25
SEO w dużym sklepie internetowym – czyli jak to ogarnąć?
Adam Suraiya – SEO Team Leader w Militaria.pl

Pomówmy o marketingu odc. 25
Refutacja “To zależy” jako imperatywu, w paradygmacie intersubiektywnego opisu zjawisk w SEO 😛
Grzegorz Strzelec – Właściciel w papaSEO

Pomówmy o marketingu odc. 25
Jak przyśpieszyć pracę w tworzeniu kampanii? Haki i triki Edytora Google Ads
Aleksandra Pizoń-Liwocha – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 23
Jak zbudować skuteczny zespół marketingu?
Michał Dmitrowicz – Szef Marketingu w B2B

Pomówmy o marketingu odc. 23
3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu
Kinga Sroka-Gieparda – International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Pomówmy o marketingu odc. 23
Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?
Dawid Petryniak – Allegro Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 22
Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?
Witold Wrodarczyk – CEO w Adequate

Pomówmy o marketingu odc. 22
Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie
Wojciech Popiela – Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric

Pomówmy o marketingu odc. 22
Zmodyfikuj GA4 pod swoje potrzeby – czyli jak stworzyć raporty, których nie ma – Biblioteka, modyfikowanie menu, wprowadzenie do eksploracji
Dorota Kika – Senior SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 21
Jak skutecznie targować się i negocjować ze swoimi klientami? [Wywiad]
dr Maciej Dutko – Felietonista i redaktor Biblii e-biznesu w Evolu.pl

Pomówmy o marketingu odc. 21
Jak strategia marki pomoże Ci w pisaniu pod SEO?
Joanna i Jarosław Burdek – Właścicielka i Partner w Brand Useful

Pomówmy o marketingu odc. 21
Proste elementy na stronie, które mogą wspomóc Twoje działania SEO
Leszek Urban – Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 20
Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy
Krzysztof Modrzewski – Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 20
Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?
Mateusz Buczkowski – Marketing Manager w Casbeg

Pomówmy o marketingu odc. 20
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
Bartłomiej Tomczyk – SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland

Pomówmy o marketingu odc. 19
Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?
Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse

Pomówmy o marketingu odc. 19
Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?
Milena Majchrzak – CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Pomówmy o marketingu odc. 19
Jak promować usługi na rynku lokalnym?
Aleksandra Dygudaj – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 18
Jak skutecznie tworzyć i promować treści w małej firmie?
Łukasz Kosuniak – B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 18
Awansuj swoją markę online
Joanna Ceplin – Założycielka & CEO w Instytut Marki Online i Komunikacji

Pomówmy o marketingu odc. 18
Audyt SEO na żywo
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 17
Konwersja – UA vs GA4. Praktyczny poradnik
Anna Moczulska – Digital Analytics Manager w Conversion

Pomówmy o marketingu odc. 17
Jak zaplanować kampanię Link Buildingu?
Sebastian Heymann – Specjalista SEO w Sebastian Heymann

Pomówmy o marketingu odc. 17
Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4
Przemysław Biegacz – SEM Expert w DevaGroup

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2
(not set), (other) i inne nietypowe stwory – jak sobie z nimi poradzić?
Damian Rams – Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2
Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym
Paweł Seruga – SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1
Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?
Bartłomiej Kaczmarczyk – CEO w sssem.ninja

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1
Wyniki reklamowe, a Data Warehouse – skąd różnica w danych?
Jakub Rojek – Performance Specialist w Tigers

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
SEO copywriting. Co musisz wiedzieć, umieć i robić w 2023 roku?
Iza Sykut – Content Managerka w Senuto

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
Skuteczne promptowanie SEO w ChatGPT, czyli jak poprawić pozycje ze sztuczną inteligencją
Dominik Fajferek – SEO Team Leader w WhitePress

Rozgrzewka przed semKRK#21 BIG
Jak pozyskać leady dzięki Google Ads?
Aleksandra Pizoń-Liwocha – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 16
Jak pozyskiwać odbiorców do newslettera? Ebooki, webinary, raporty
Anna Boenish – Copywriter w MoreBananas

Pomówmy o marketingu odc. 16
Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?
Krzysztof Modrzewski – Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 16
Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafności
Dawid Petryniak – Allegro Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 15
Na serwerze z 26 tys. spamujących stron porno… Czyli jak hosting wpływa na SEO?
Artur Pajkert – Head of Marketing w cyber_Folks

Pomówmy o marketingu odc. 15
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)
Piotr Polok – CEO & Copywriter w piotrpolok.pl

Pomówmy o marketingu odc. 15
Najważniejsze funkcjonalności GA4 z których powinieneś korzystać
Przemysław Biegacz – SEM Expert w DevaGroup

Webinar o Google Analytics 4
Dostrajanie usług Google Analytics 4 – o czym warto pamiętać podczas konfiguracji śledzenia?
Mateusz Muryjas – Data Scientist w re:silo

Webinar o Google Analytics 4
Praca z raportami w GA4
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Webinar o Google Analytics 4
5 sposobów na zaangażowanie i zatrzymanie użytkownika na swojej stronie internetowej
Leszek Urban – Senior SEO Specialist w DevaGroup

Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku
Zwiększenie sprzedaży w e-commerce poprzez optymalizację treści
Paweł Sokołowski – CEO w Contadu

Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku
5 pomysłów jak robić kampanie w Google Ads lepiej niż konkurencja
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku
4 błędy przez które przepalasz budżet na Facebooku
Wojciech Mikoś – SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 14
5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmie
Łukasz Kosuniak – B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 14
Przygotowanie sklepu internetowego na dyrektywę cyfrową, towarową i Omnibus
Paweł Głąb – Radca prawny i Wspólnik zarządzający w Kancelaria Prawna Kantorowski, Głąb i Wspólnicy.

Pomówmy o marketingu odc. 14
5 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 13
Wykorzystanie GA4 i BQ w analizie danych
Adrian Andrzejczyk – Head of Analytics w Cube Group

Pomówmy o marketingu odc. 13
Tajniki marketingu w SaaS na przykładzie SMSAPI (Wywiad)
Maja Wiśniewska-Hardek – Head of Marketing w SMSAPI

Pomówmy o marketingu odc. 13
Noworoczne porządki na koncie Ads
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 12
Czy skuteczne śledzenie użytkowników na stronie będzie jeszcze w ogóle możliwe w 2023 roku? (wywiad)
Anna Moczulska – Digital Analytics Manager w Conversion

Pomówmy o marketingu odc. 12
Wstępna analiza strony / sklepu i planowanie strategii w SEO
Katarzyna Baranowska – Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

Pomówmy o marketingu odc. 12
Podstawy SEO na WordPress
Jakub Zeid – SEO Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 11
Optymalizacja e-commerce w oparciu o strukturę dokumentu i meta-dane
Paweł Sokołowski – CEO w Contadu

Pomówmy o marketingu odc. 11
Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?
Milena Majchrzak – CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Pomówmy o marketingu odc. 11
Walka o pole position czyli SEO dla branży motoryzacyjnej
Bartłomiej Tomczyk – SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland

Webinar dla branży automotive
Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?
Bartłomiej Kaczmarczyk – CEO w sssem.ninja

Webinar dla branży automotive
5 pomysłów na skuteczniejsze kampanie sprzedaży samochodów i usług w branży moto
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Webinar dla branży automotive
Podstawy TikToka: dlaczego warto reklamować się na tej platformie?
Aleksandra Pizoń-Liwocha – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 10
Dlaczego Google nie indeksuje mojej strony? (wywiad)
Paweł Gontarek – CEO w Zgred & Semgence

Pomówmy o marketingu odc. 10
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Google Analytics 4 – Webinar
Google Analytics 4 w małym biznesie
Kinga Sroka-Gieparda – International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Google Analytics 4 – Webinar
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Marta Koziarz – Head of SEM w DevaGroup

Google Analytics 4 – Webinar
SEO na start! Przygotowanie serwisu do pozycjonowania
Bartłomiej Tomczyk – SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland

Pomówmy o marketingu odc. 9
Jak napisać skuteczną reklamę? Po prostu!
Dagmara Kałkus – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 9
Jak zacząć pracę w SEO?
Dominik Fajferek – SEO Team Leader w WhitePress

Pomówmy o marketingu odc. 9
Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania
Aleksandra Dygudaj – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 8
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
Agnieszka Lipka – Account Executive w edrone

Pomówmy o marketingu odc. 8
Pomówmy o marketingu: Jak przygotować skuteczną strategię content marketingową?
Marika Kowalska – SEO&Content Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 7
e-Commerce PR, jak za pomocą content marketingu budować wizerunek sklepu internetowego (WYWIAD)
Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse

Pomówmy o marketingu odc. 7
Blog czy poradnik w e-commerce?
Cezary Glijer – CEO w Mist Cezary Glijer

Pomówmy o marketingu odc. 7
Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads
Karolina Kawulka – Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 6
Testy w Google Ads – jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?
Krzysztof Wroński – CEO w Agencja Marafiki

Pomówmy o marketingu odc. 6
Performance Max – praktyczne porady
Marcin Wsół – Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół

Pomówmy o marketingu odc. 6
Pomówmy o słowach kluczowych
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 5
RFM for dummies
Krzysztof Modrzewski – Founder & Head of Education w Witbee

Pomówmy o marketingu odc. 5
Największe wyzwania w prowadzeniu agencji SEO/SEM (wywiad)
Ewelina Podrez-Siama – Założycielka i Prezeska w Fox Strategy

Pomówmy o marketingu odc. 5
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Kinga Sroka-Gieparda – International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Webinar o Google Analytics 4
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Bartłomiej Kaczmarczyk – CEO w sssem.ninja

Webinar o Google Analytics 4
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Webinar o Google Analytics 4
Google Search Console – pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO
Bartłomiej Tomczyk – SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland

Pomówmy o marketingu odc. 4
Jak budować przewagę konkurencyjną w branży e-commerce?
Damian Przybył – Director, Digital Advisory w Cloudity

Pomówmy o marketingu odc. 4
Wnioski z monitoringu Internetu – liczby, ale też insighty
Mikołaj Winkiel – Chief Evangelist w Brand24

Pomówmy o marketingu odc. 4
Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?
Paulina Wiktorska – Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4
Audyt SEO na żywo
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4
Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Przemysław Biegacz – SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 3
7 największych SEO problemów sklepów internetowych
Dominik Fajferek – SEO Team Leader w WhitePress

Pomówmy o marketingu odc. 3
160 znaków, które odmienią Twój sklep internetowy
Marek Oczkowski – Partnership Manager w SMSAPI

Pomówmy o marketingu odc. 3
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
Tomasz Trzósło – Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3
Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce
Krzysztof Modrzewski – Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Milena Majchrzak – CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
Dlaczego wsparcie specjalisty SEO jest ważne dla funkcjonowania biznesu online?
Leszek Urban – Senior SEO Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 2
Ile będą Cię kosztowały treści do Twojego e-sklepu (i jak nie spalić tej kasy)?
Wojciech Maroszek – Content Specialist & Copywriter w Senuto

Pomówmy o marketingu odc. 2
Customer Support i Customer Success w biznesie
Łukasz Hardek – Customer Success Manager w Thulium

Pomówmy o marketingu odc. 2
5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2
Jak pisać o pisaniu w SEO, gdy zasady ciągle się zmieniają? (Geneza i powstanie SEOrigami)
Piotr Kaleta – SEO Content Team Leader w x-kom

(Nie)książkowe rozmowy odc. 2
Analiza słów kluczowych pod kampanie Ads i SEO/Content Marketing na żywo
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 1
Zintegrowane lejki marketingowo sprzedażowe B2B
Łukasz Kosuniak – B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 1
O znaczeniu hostingu w SEO
Artur Pajkert – Head of Marketing w cyber_Folks

Pomówmy o marketingu odc. 1
Wybór agencji SEO-SEM – na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania
Tomasz Trzósło – Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 1
Reklamy na Youtube, czy w ogóle warto? Czy to sprzedaje? (wywiad)
Łukasz Chwiszczuk – Właściciel w lukaszchwiszczuk.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 1
semCAST#27: Cena, opis, komunikacja – jak zwiększyć konwersję w sprzedaży na Allegro?
Tomasz Świętoniowski – Właściciel w agencja partnerska Allegro Ads SWIETONIOWSKI.PL

semCAST
semCAST#26: Link building – jak zdobywać linki i nie stracić na SEO?
Adam Skrzypek – Product Marketing Manager w Senuto

semCAST
semCAST#16: Neurocopywriting, czyli jak pisać teksty, które trafią do mózgu klienta
Joanna Burdek – Właścicielka w Brand Useful

semCAST
semCAST#22: Sprzedaż B2B w praktyce – poznaj kluczowe strategie
Olaf Leśniak – Współzałożyciel w Performance Digital

semCAST
semCAST#21: Jak stworzyć podcast, który przyciągnie i zainteresuje odbiorców
Michał Kasprzyk – Producent podcastów w Cleverhearted Showrunners

semCAST
semCAST#15: Skuteczne social media – praktyczne wskazówki i porady dla początkujących
Anna Ledwoń-Blacha – Co-Founder & Creative Director w More Bananas

semCAST
semCAST #09: Jak zaistnieć na rynkach zagranicznych?
Kaspar Szymański – SEO Consultant & Co-Founder w SearchBrothers

semCAST
semCAST #07: Lucky Luke ecommerce, czyli jak szybko, tanio i sprytnie wejść w biznes online
Antoni Leniek – Współwłaściciel agencji reklamowej w Reklamea

semCAST
semCAST #07: Lucky Luke ecommerce, czyli jak szybko, tanio i sprytnie wejść w biznes online
Danuta Sztuba – CEO w Reklamea

semCAST
semCAST #02: Analityka dla biznesu. Czy naprawdę jest niezbędna?
Martyna Zastrożna – Analityczka i specjalistka SEO w Allegro

semCAST
#25: Jak skutecznie wykorzystać Microsoft Ads w biznesie?
Aleksandra Kuszewska – SEM Specialist w DevaGroup

semCAST
semCAST #04: Do baru wchodzi SEO i biznes
Ewelina Podrez-Siama – Założycielka i Prezeska w Fox Strategy

semCAST
semCAST #06: Jak idealnie współpracować z agencją?
Katarzyna Baranowska – Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy

semCAST
semCAST #08: Czy Twój biznes naprawdę potrzebuje Google Ads?
Marta Koziarz – Head of SEM w DevaGroup

semCAST
semCAST#17: Wykorzystaj AI w swoim biznesie i zyskaj przewagę nad konkurencją!
Paweł Sokołowski – CEO w Contadu

semCAST
semCAST#14: Consent Mode v2. Czy w 2024 r. stracimy możliwość remarketingu?
Witold Wrodarczyk – CEO w Adequate

semCAST
semCAST #12: Treść, treść i jeszcze raz treść! Jak dzięki niej sprzedawać online?
Milena Majchrzak – CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm

semCAST
semCAST #03: Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o Content Marketingu
Grzegorz Miłkowski – CEO w ContentHouse

semCAST
semCAST #05: Biznes kontra dane. Jak unikać podstawowych błędów analitycznych?
Krzysztof Modrzewski – Founder & Head of Education w Witbee

semCAST
semCAST#19: Skuteczny copywriting – czyli jaki?
Piotr Polok – CEO & Copywriter w piotrpolok.pl

semCAST
semCAST #11: Domena, hosting… jak i co wybrać, by już na starcie być krok do przodu przed konkurencją?
Artur Pajkert – Head of Marketing w cyber_Folks

semCAST
semCAST#18: Marketing B2B vs B2C – wszystko, co musisz wiedzieć
Łukasz Kosuniak – B2B Marketing Consultant w Business Marketer

semCAST
#25: Jak skutecznie wykorzystać Microsoft Ads w biznesie?
Dagmara Kałkus – Senior SEM Specialist w DevaGroup

semCAST
semCAST#20: Współczesny marketing: jak przekształcić wyzwania w sukces?
Maja Wiśniewska-Hardek – Head of Marketing w SMSAPI

semCAST
semCAST #10: Rok do rewolucji – jak przejść na Google Analytics 4 i nie zwariować?
Dorota Kika – Senior SEM Expert w DevaGroup

semCAST