semCAST
Podcast o tym, jak rozwijać biznes z Google i nie tylko. Synergia marketingu z biznesem. Każdy odcinek to potężna dawka wiedzy i praktycznych porad, które od razu możesz wcielać w życie!
Dlaczego warto nas słuchać?
semCAST to podcast, który podpowie jak promować biznes w dobie ogromnej konkurencji. Jeśli szukacie inspiracji, które od razu można wprowadzić w życie doskonale trafiliście. Wszystko serwujemy w formie podcastu, abyście mogli słuchać nas w każdej chwili!
Ciekawi Goście
Na nasze podcasty zapraszamy osoby związane z marketingiem internetowym, jak i osoby ze świata biznesu. Łączymy te dwa światy i dajemy Wam najlepsze inspiracje.
Czysta merytoryka
Nasze podcasty to solidna dawka wiedzy i inspiracji dla Twojego biznesu. Jeśli szukasz trafnych porad w przystępnej formie – słuchaj nas!
Tylko praktyka
Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem. Na warsztat bierzemy konkretne rozwiązania i doradzamy jak z nich skorzystać.
Najnowsze wiadomości
Każdy odcinek zaczynamy przeglądem newsów ze świata marketingu! Z semCAST nie ominie Cię żadna nowość.
Poznaj nas!
Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup & Prowadzący semCAST
CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności.
Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager & Koordynatorka semCASTu
Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca – multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.
Kamila Maleszak
Marketing Specialist & Koordynatorka semCASTu
Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w copywritingu i tworzeniu treści do social mediów. Jej nietypowym hobby jest obserwowanie i analizowanie ludzkich zachowań i konstrukcji językowych. Wolny czas spędza na czytaniu, spacerowaniu i kolorowaniu.
Poznaj naszych Gości!
Paweł Gontarek
CEO @ Zgred & Semgence
Szkoleniowiec i konsultant z zakresu pozycjonowania. Od 2010 roku prowadzi bloga SEO ZGRED, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO I SEM. Od wielu lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych.. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego – studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS – podyplomowych studiów User Experience Design. Właściciel marek Zgred i Semgence.
Martyna Zastrożna
Analityczka | Specjalistka SEO
Entuzjastka marketingu i użytecznych stron internetowych. Zawodowo analityczka danych. Autorka książek: „Google Analytics dla marketingowców” oraz „Google Analytics w biznesie”, a także wielu artykułów w branżowych czasopismach. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie) 🙂 Szaleńczo zakochana we wszystkim, co islandzkie.
Grzegorz Miłkowski
CEO ContentHouse
Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club oraz wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu. Redaktor naczelny portalu SOCIALPRESS.pl.
Ewelina Podrez-Siama
Założycielka i Prezeska w Fox Strategy
Ekspertka SEO z 13-letnim doświadczeniem w pracy ze sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi, podcastami i serwisami z najbardziej konkurencyjnych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji marketingu internetowego Fox Strategy, w której pracuje z 9-osobowym zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, transparentne działania, uczciwą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO. Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych, gościni podcastów branżowych i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Prywatnie autorka książek kulinarnych i miłośniczka przyrody.
Danuta Sztuba
CEO agencji reklamowej Reklamea
Doktorantka Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. Z marketingiem online związana od 7 lat. Certyfikowany specjalista Google Ads, zafascynowany content marketingiem oraz śledzeniem zachowań użytkowników w Internecie. Zawodowo mocno działa w zakresie kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz RTB.
Antoni Leniek
Współwłaściciel agencji reklamowej Reklamea
W branży internetowej od 18 lat. Obsługiwał zarówno niewielkie firmy i sklepy internetowe jak i międzynarodowe firmy Pracował przy wyszukiwarce szukaj.onet.pl, budował zumi.pl, prowadził pierwsze projekty SEO i SEM w Onet.pl. Zna SEO i SEM od podszewki, prowadzi skuteczne kampanie RTB, optymalizuje i rozwija sprzedaż na Allegro. Analityk z krwi i kości – wszystko zmierzy i policzy.
Krzysztof Modrzewski
Founder & Head of Education WitBee.com
Jeden z założycieli Witbee i współtwórca narzędzia WitCloud – jego celem jest pomaganie w zwiększaniu zysków firm dzięki najlepszej analityce i edukacji.
Katarzyna Baranowska
Ekspert SEO, SEM Manager, Wiceprezes Fox Strategy
W branży SEO działa od 2010 roku. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.
Marta Koziarz
Head of SEM w DevaGroup
Obecnie na stanowisku Head of SEM zarządza pracą oraz rozwojem zespołu realizującego działania z zakresu Google Ads, Facebook Ads i analityki internetowej. Marta prowadzi szkolenia indywidualne m.in. Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager. Wystąpiła też w roli prelegenta na warsztatach semKRK, największym w Polsce barcampowym spotkaniu poświęconym tematyce SEM. Wykłada w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu czy w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie.
Kaspar Szymański
SEO Consultant & Co-Founder SearchBrothers
Przez 7 lat zajmował się walką ze spamem oraz komunikacją z webmasterami w ramach zespołu Search Quality w Google. Znany w branży SEO dzięki licznym publikacjom i wystąpieniach na branżowych konferencjach. Obecnie, jako współzałożyciel serwisu SearchBrothers.pl, Kaspar oraz jego wspólnik Fili Wiese wykorzystują swoje doświadczenie z Google, oferując usługi pozycjonowania, doradztwo SEO i pomoc właścicielom witryn, dotkniętych przez kary nałożone przez Google.
Dorota Kika
Senior SEM Expert w DevaGroup
Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. W branży SEM od 2009. Skupia się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów, na których pracuje. Zamiast teoretyzować, sprawdza jakie rozwiązania działają. Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.
Artur Pajkert
Head of Marketing w cyber_Folks
W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek 😉
Milena Majchrzak
CEO & Content Marketing Evangelist SEMSTORM
Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.
Piotr Kantorowski
Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach w tym przede wszystkim na rynkach e-commerce, digital marketingu i IT. Autor i współautor wielu publikacji specjalistycznych w tym książki „Prawo dla Biznesu. E-commerce”, rozdziału pod tytułem „Prawne aspekty przygotowywania materiałów prasowych” w publikacji Informacje Prasowe. Czynniki determinujące skuteczne relacje z mediami oraz „Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów”.Prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu, w którym w już ponad 120 odcinkach pomaga przedsiębiorcom wykorzystać prawo na ich rzecz w biznesie.
Witold Wrodarczyk
CEO w Adequate
Założyciel i CEO Adequate Interactive Boutique. Ekspert w zakresie pomiaru skuteczności kampanii marketingowych i modelowania atrybucji. Absolwent Politechniki Warszawskiej, doradca inwestycyjny, certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics oraz Facebooka.
Anna Ledwoń-Blacha,
Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas
Co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 12 lat, od 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.
Joanna Burdek
Właścicielka Brand Useful, Marketerka, Wykładowczyni
17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 własny biznes. Dyplomowana strateżka, copywriterka, wykładowczyni. Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology. Autorka i prowadząca szkolenia dla Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting”.
Paweł Sokołowski
Co-founder Contadu & NeuronWriter
Co-founder Contadu & NeuronWriter. Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu. Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.
Łukasz Kosuniak
CEO GrowConsulting, wieloletni menedżer marketingu B2B
Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jest autorem i współautorem książek: „To jest social selling”, „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” „#SocialSellingMaster, „Marketing Automation Krok po Kroku””.
Piotr Polok
Copywriter i content manager w PiotrPolok.pl
Od 2012 roku aktywnie prowadzi działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuje z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach. Współautor podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”
Maja Wiśniewska-Hardek
Head of Marketing w SMSAPI
Head of Marketing w SMSAPI – platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu
Michał Kasprzyk
Producent Podcastów w Cleverhearted Showrunners
Kreatywność to jego tlen, którego używa w podcastingu, storytellingu i marketingu seryjnym. Prowadzi agencję produkującą podcasty Cleverhearted Showrunners, która jest odpowiedzialna za serię m. in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach oraz na LinkedIn. Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, InternetBeta, TEDxKatowice. Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu.
Olaf Leśniak
Współzałożyciel Performance Digital
Olaf to uosobienie ducha przedsiębiorczości. Ma bogate doświadczenie w sektorze IT, założył firmę zajmującą się integracją systemów, która w kilka lat wyskalował a następnie z sukcesem sprzedał, i stworzył globalną firmę zajmującą się rozwojem oprogramowania. Od ponad dekady zajmuje się sprzedażą B2B, z sukcesem zamykał transakcje warte kilkadziesiąt, kilkaset a nawet kilka milionów dolarów. Budował i prowadził zespoły sprzedażowe oraz tworzył procesy pozwalające na skuteczne pozyskiwanie klientów w internecie. Wieloletni członek organizacji networkingowych, pasjonat nowych technologii, enoturysta, entuzjasta szkockiej słodowej whisky, teatroman, jogin, epikurejczyk.
Paweł Hordyński
CEO i założyciel IT Develop
Absolwent Wydziału Informatyki na Uniwersytecie Opolskim oraz podyplomowych studiów z Informatyki Śledczej na Politechnice Opolskiej. Paweł jest wybitnym specjalistą IT z 20-letnim doświadczeniem w branży. Jego ekspertyza obejmuje nie tylko szeroki zakres zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem i informatyką śledczą, ale również głęboką znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux. Jako certyfikowany ekspert OSCP (Offensive Security Certified Professional), Paweł doskonale wie, jak identyfikować i wykorzystywać słabości w systemach zabezpieczeń, jednocześnie operując w pełni legalnie i etycznie. Jako CEO i założyciel IT Develop sp. z o.o. odpowiada za rozwój i strategię firmy, a także aktywnie uczestniczy w realizacji projektów. W każdej wolnej chwili rozwija swoje umiejętności w obszarach takich jak cyberbezpieczeństwo ofensywne i defensywne, biały wywiad oraz ochrona prywatności w internecie.
Postać
Nieodblokowana
Wkrótce przedstawimy naszego kolejnego Gościa!
Masz pomysł na konkretny odcinek?
Chcesz żebyśmy wzięli na warsztat konkretny temat?
Sprawdź, gdzie jeszcze dzielimy się wiedzą!
Podcasty to nie jedyne miejsce, gdzie chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem!
Szkolenia otwarte
Jako jedna z najlepszych agencji SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać naszą zaawansowaną wiedzę i umiejętności praktyczne gromadzone od 2005 roku!
semKRK
semKRK to wyjątkowa, krakowska konferencja dedykowana miłośnikom SEM, SEO i Analityki. Ideą naszych cyklicznych spotkań jest przede wszystkim wymiana wiedzy, pomysłów i doświadczeń w luźnej, barcampowej atmosferze.
Nasz blog
Ponad 1700 artykułów komentujących nowinki ze świata SEM i SEO, zbierających skuteczne porady i przepisy na sukces w branży marketingowej znajdziesz na naszym blogu!
Webinary
Jesteśmy organizatorem cyklicznych, darmowych webinarów, w których dzielimy się wiedzą. Nasze spotkania dedykowane są konkretnym branżom – w trakcie ich trwania uczestnicy otrzymują gotowe rozwiązania do wdrożenia od razu w ich biznesie.
Chcesz zostać gościem naszego podcastu?
Nie chcesz przegapić nowych odcinków semCASTu?
Zapisz się do naszego newslettera!