Słuchaj nas na:

SEMCAST PODCAST BIZNESOWY

semCAST

spotify logo (2)

Spotify

youtube logo

YouTube

apple podcast logo (4)

Apple Podcast

Dlaczego warto nas słuchać?

semCAST to podcast, który podpowie jak promować biznes w dobie ogromnej konkurencji. Jeśli szukacie inspiracji, które od razu można wprowadzić w życie doskonale trafiliście. Wszystko serwujemy w formie podcastu, abyście mogli słuchać nas w każdej chwili!

man icon

Ciekawi Goście

Na nasze podcasty zapraszamy osoby związane z marketingiem internetowym, jak i osoby ze świata biznesu. Łączymy te dwa światy i dajemy Wam najlepsze inspiracje.

trophy icon

Czysta merytoryka

Nasze podcasty to solidna dawka wiedzyinspiracji dla Twojego biznesu. Jeśli szukasz trafnych porad w przystępnej formie – słuchaj nas!

odwiedziny na stronie - seo sem reklama

Tylko praktyka

Dzieląc się wiedzą, dzielimy się z Wami sukcesem. Na warsztat bierzemy konkretne rozwiązania i doradzamy jak z nich skorzystać.

szybkosc ladowania strony

Najnowsze wiadomości

Każdy odcinek zaczynamy przeglądem newsów ze świata marketingu! Z semCAST nie ominie Cię żadna nowość.

Poznaj nas!

200x200   kmarzec

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup & Prowadzący semCAST

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji, zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności.

Katarzyna Warzecha (2)

Katarzyna Warzecha

Content & Marketing Manager & Koordynatorka semCASTu

Absolwentka studiów na kierunku Marketing i nowe media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca – multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Kamila Maleszak

Kamila Maleszak

Marketing Specialist & Koordynatorka semCASTu

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w copywritingu i tworzeniu treści do social mediów. Jej nietypowym hobby jest obserwowanie i analizowanie ludzkich zachowań i konstrukcji językowych. Wolny czas spędza na czytaniu, spacerowaniu i kolorowaniu.

Poznaj naszych Gości!

pawel gontarek semcast

Paweł Gontarek

CEO @ Zgred & Semgence

Szkoleniowiec i konsultant z zakresu pozycjonowania. Od 2010 roku prowadzi bloga SEO ZGRED, gdzie dzieli się swoją wiedzą z zakresu SEO I SEM. Od wielu lat aktywnie prowadzi szkolenia z zakresu audytów SEO, pozycjonowania dla klientów indywidualnych, firm i instytucji państwowych.. Jest absolwentem Politechniki Warszawskiej, Akademii Leona Koźmińskiego – studiów podyplomowych MBA oraz Uniwersytetu SWPS – podyplomowych studiów User Experience Design. Właściciel marek Zgred i Semgence.

martyna zastrozna

Martyna Zastrożna

Analityczka | Specjalistka SEO

Entuzjastka marketingu i użytecznych stron internetowych. Zawodowo analityczka danych. Autorka książek: „Google Analytics dla marketingowców” oraz „Google Analytics w biznesie”, a także wielu artykułów w branżowych czasopismach. Prywatnie miłośniczka dobrej herbaty i mocnego brzmienia (i odwrotnie) 🙂 Szaleńczo zakochana we wszystkim, co islandzkie.

podcast grzegorz milkowski content house

Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse

Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu ContentHouse, jednej z wiodących (według Media&Marketing Polska) agencji contentmarketingowych w Polsce. Ekspert ds. digital marketingu w Business Centre Club oraz wiceprezes zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska. Twórca Akademii Marketingu (www.akademiamarketingu.edu.pl), projektu edukacyjnego dedykowanego osobom chcącym rozwijać swoje kompetencje z zakresu digital marketingu. Redaktor naczelny portalu SOCIALPRESS.pl.

ewelina podrez podcast

Ewelina Podrez-Siama

Założycielka i Prezeska w Fox Strategy

Ekspertka SEO z 13-letnim doświadczeniem w pracy ze sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi, podcastami i serwisami z najbardziej konkurencyjnych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji marketingu internetowego Fox Strategy, w której pracuje z 9-osobowym zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, transparentne działania, uczciwą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO. Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych, gościni podcastów branżowych i współprowadząca podcast Dziennik Budowy Firmy. Prywatnie autorka książek kulinarnych i miłośniczka przyrody.

danuta sztuba semcast podcast

Danuta Sztuba

CEO agencji reklamowej Reklamea

Doktorantka Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie. Z marketingiem online związana od 7 lat. Certyfikowany specjalista Google Ads, zafascynowany content marketingiem oraz śledzeniem zachowań użytkowników w Internecie. Zawodowo mocno działa w zakresie kampanii Google Ads, Facebook Ads oraz RTB.

antoni leniek semcast podcast reklamea

Antoni Leniek

Współwłaściciel agencji reklamowej Reklamea

W branży internetowej od 18 lat. Obsługiwał zarówno niewielkie firmy i sklepy internetowe jak i międzynarodowe firmy Pracował przy wyszukiwarce szukaj.onet.pl, budował zumi.pl, prowadził pierwsze projekty SEO i SEM w Onet.pl. Zna SEO i SEM od podszewki, prowadzi skuteczne kampanie RTB, optymalizuje i rozwija sprzedaż na Allegro. Analityk z krwi i kości – wszystko zmierzy i policzy.

semcast krzysztof modrzewski

Krzysztof Modrzewski

Founder & Head of Education WitBee.com

Jeden z założycieli Witbee i współtwórca narzędzia WitCloud – jego celem jest pomaganie w zwiększaniu zysków firm dzięki najlepszej analityce i edukacji.

semcast podcast katarzyna baranowska

Katarzyna Baranowska

Ekspert SEO, SEM Manager, Wiceprezes Fox Strategy

W branży SEO działa od 2010 roku. Pracuje z zarówno biznesami lokalnymi, jak i e-commercami. Specjalizuje się w audytach i tworzeniu zaleceń optymalizacyjnych. Z klientami przechodzi przez cały proces pracy nad projektem – poczynając od wstępnej analizy, poprzez opracowywanie strategii, jej wdrażanie jak i wytyczanie kolejnych, rozwojowych celów. Wielbicielka otwartej i szczerej komunikacji oraz indywidualnej obsługi klienta. Od 2017 roku współwłaścicielka agencji Fox Strategy.

Marta Koziarz

Marta Koziarz

Head of SEM w DevaGroup

Obecnie na stanowisku Head of SEM zarządza pracą oraz rozwojem zespołu realizującego działania z zakresu Google Ads, Facebook Ads i analityki internetowej. Marta prowadzi szkolenia indywidualne m.in. Google Ads, Google Analytics i Google Tag Manager. Wystąpiła też w roli prelegenta na warsztatach semKRK, największym w Polsce barcampowym spotkaniu poświęconym tematyce SEM. Wykłada w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu czy w Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki w Krakowie.

kaspar szymanski

Kaspar Szymański

SEO Consultant & Co-Founder SearchBrothers

Przez 7 lat zajmował się walką ze spamem oraz komunikacją z webmasterami w ramach zespołu Search Quality w Google. Znany w branży SEO dzięki licznym publikacjom i wystąpieniach na branżowych konferencjach. Obecnie, jako współzałożyciel serwisu SearchBrothers.pl, Kaspar oraz jego wspólnik Fili Wiese wykorzystują swoje doświadczenie z Google, oferując usługi pozycjonowania, doradztwo SEO i pomoc właścicielom witryn, dotkniętych przez kary nałożone przez Google.

dorota kika

Dorota Kika

Senior SEM Expert w DevaGroup

Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. W branży SEM od 2009. Skupia się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów, na których pracuje. Zamiast teoretyzować, sprawdza jakie rozwiązania działają. Na co dzień zajmuje się tworzeniem kampanii reklamowych oraz analityką i wdrożeniami Google Tag Manager.

artur pajker

Artur Pajkert

Head of Marketing w cyber_Folks

W branży hostingu i digital-marketingu od 2001 roku. Kocham dzielić się wiedzą i pomysłami w zakresie wykorzystania cyfrowego marketingu. Piszę, bloguję, występuję na konferencjach i webinarach. Ogarniam marketing w cyber_Folks, a 5 km przebiegam obecnie w 27 min 26 sek 😉

MMajchrzak

Milena Majchrzak

CEO & Content Marketing Evangelist SEMSTORM

Współtwórczyni SEMSTORM. Pracę w branży SEO rozpoczęła 14 lat temu. Od prawie 20 lat tworzy strony i platformy internetowe, najpierw hobbystycznie, a następnie zawodowo. Miała okazję i przyjemność występować na wielu scenach związanych z marketingiem internetowym. Szkoliła marketerów zarówno z obsługi narzędzia, jak i podstaw optymalizacji stron czy tworzenia treści. Niezachwianie wierzy w data-driven i content marketing. Wspiera zespół SEMSTORM w różnych przedsięwzięciach, od rozwoju produktu, przez działania operacyjne, aż do tworzenia treści na firmowy blog.

200x200   p kantorowski

Piotr Kantorowski

Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy

Założyciel Kancelarii Prawnej Kantorowski, Głąb i Wspólnicy, która wspiera przedsiębiorców w ich codziennych wyzwaniach w tym przede wszystkim na rynkach e-commerce, digital marketingu i IT. Autor i współautor wielu publikacji specjalistycznych w tym książki „Prawo dla Biznesu. E-commerce”, rozdziału pod tytułem „Prawne aspekty przygotowywania materiałów prasowych” w publikacji Informacje Prasowe. Czynniki determinujące skuteczne relacje z mediami oraz „Poradnik prawny dla influencerów i digital marketerów”.Prowadzi swój podcast Prawo dla Biznesu, w którym w już ponad 120 odcinkach pomaga przedsiębiorcom wykorzystać prawo na ich rzecz w biznesie.

witold wrodarczyk adequate webinary

Witold Wrodarczyk

CEO w Adequate

Założyciel i CEO Adequate Interactive Boutique. Ekspert w zakresie pomiaru skuteczności kampanii marketingowych i modelowania atrybucji. Absolwent Politechniki Warszawskiej, doradca inwestycyjny, certyfikowany specjalista Google Ads, Analytics oraz Facebooka.

Anna Ledwoń Blacha

Anna Ledwoń-Blacha,

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas

Co-founder i główna organizatorka CRASH Mondays. Opiekunka kierunku Brand Manager na IMOK. Autorka książki “Strategiczne podejście do działania w social mediach”. Wcześniej product marketing managerka w startupie alloweat. Ewangelizatorka strategii marketingowych i komunikacyjnych. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami oraz psychologicznym podejściem do marketingu. Trenerka – głównie w zakresie mediów społecznościowych, digital marketingu, strategii i customer experience. Z marketingiem związana od 12 lat, od 7 lat szkoli i prowadzi warsztaty. Na sali szkoleniowej – fizycznej jak i wirtualnej spędziła już ponad 2000 godzin. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska oraz IT media. Współautorka kilku kursów e-learningowych.

Joanna Burdek

Joanna Burdek

Właścicielka Brand Useful, Marketerka, Wykładowczyni

17 lat doświadczenia w marketingu, od 10 własny biznes. Dyplomowana strateżka, copywriterka, wykładowczyni. Pracowała dla Continental, O bag, Zamek Wawel, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Multikino, Muzeum w Wilanowie, Woman in Technology. Autorka i prowadząca szkolenia dla Marketer+. Współautorka książki „Neurocopywriting”.

pawel sokolowski

Paweł Sokołowski

Co-founder Contadu & NeuronWriter

Co-founder Contadu & NeuronWriter. Zaczynał karierę od instalowania skryptów afiliacyjnych. Posiadacz analitycznego umysłu z introwertycznym poczuciem humoru. Spędza dużo czasu analizując dane, często bez konkretnego powodu. Praktyk z 20 letnim stażem, wytrwale wdrażający w korporacjach strategie bazujące na danych analitycznych.

Łukasz Kosuniak

Łukasz Kosuniak

CEO GrowConsulting, wieloletni menedżer marketingu B2B

Praktyk marketingu B2B. Zaczynał karierę w firmie Microsoft, gdzie zajmował się marketingiem, wsparciem sprzedaży i rozwojem kompetencji partnerów. Następnie tworzył od zera dział marketingu B2B w Samsung Electronics Polska, gdzie odpowiadał za pierwsze w Polsce oraz jedno z pierwszych w Europie wdrożeń systemu marketing automation klasy korporacyjnej. Od kilku lat prowadzi firmę doradczą Grow Consulting, która pomaga firmom działającym w obszarze B2B w pozyskiwaniu klientów dzięki wykorzystaniu nowoczesnych i sprawdzonych metod marketingowych. Jest autorem i współautorem książek: „To jest social selling”, „ABC Marketingu B2B”, „B2B Marketing Essentials”, „B2B Marketing, for the Classroom to the Boardroom” oraz kursów „Podstawy Strategii Marketingu B2B” „#SocialSellingMaster, „Marketing Automation Krok po Kroku””.

polok

Piotr Polok

Copywriter i content manager w PiotrPolok.pl

Od 2012 roku aktywnie prowadzi działania związane z tworzeniem treści i reklamą w internecie. Współpracuje z firmami i klientami indywidualnymi, przede wszystkim działającymi w e-commerce oraz usługach. Współautor podcastu „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?”

maja wisniewska hardek

Maja Wiśniewska-Hardek

Head of Marketing w SMSAPI

Head of Marketing w SMSAPI – platformie do masowej wysyłki SMS. Rozwija działania marketingowe marki w zakresie pozyskiwania klientów z kanału digital oraz relacje marki z odbiorcami za pomocą działań content marketingowych, w social media oraz realizuje strategię PR serwisu

Michał Kasprzyk 8

Michał Kasprzyk

Producent Podcastów w Cleverhearted Showrunners

Kreatywność to jego tlen, którego używa w podcastingu, storytellingu i marketingu seryjnym. Prowadzi agencję produkującą podcasty Cleverhearted Showrunners, która jest odpowiedzialna za serię m. in. dla Capgemini, Empiku i Nokii. Jest członkiem The Podcast Academy, bierze udział w przyznawaniu nagród „Ambies”, czyli podcastowych Oscarów. Korzystał z mentoringu osób z NPR i BBC.Swoją wiedzą dzieli się regularnie w różnych podcastach oraz na LinkedIn. Przemawiał na największych polskich konferencjach: I Love Marketing, InfoShare, InternetBeta, TEDxKatowice. Przez 5 lat organizował TEDxWroclaw, czyli lokalną wersję konferencji TED (o Pomysłach Wartych Rozpowszechniania). Ostatnia organizowana przez niego edycja miała epicką formę musicalu.

olaf leśniak (2)

Olaf Leśniak

Współzałożyciel Performance Digital

Olaf to uosobienie ducha przedsiębiorczości. Ma bogate doświadczenie w sektorze IT, założył firmę zajmującą się integracją systemów, która w kilka lat wyskalował a następnie z sukcesem sprzedał, i stworzył globalną firmę zajmującą się rozwojem oprogramowania. Od ponad dekady zajmuje się sprzedażą B2B, z sukcesem zamykał transakcje warte kilkadziesiąt, kilkaset a nawet kilka milionów dolarów. Budował i prowadził zespoły sprzedażowe oraz tworzył procesy pozwalające na skuteczne pozyskiwanie klientów w internecie. Wieloletni członek organizacji networkingowych, pasjonat nowych technologii, enoturysta, entuzjasta szkockiej słodowej whisky, teatroman, jogin, epikurejczyk.

Pawel hordynski

Paweł Hordyński

CEO i założyciel IT Develop

Absolwent Wydziału Informatyki na Uniwersytecie Opolskim oraz podyplomowych studiów z Informatyki Śledczej na Politechnice Opolskiej. Paweł jest wybitnym specjalistą IT z 20-letnim doświadczeniem w branży. Jego ekspertyza obejmuje nie tylko szeroki zakres zagadnień związanych z cyberbezpieczeństwem i informatyką śledczą, ale również głęboką znajomość systemów operacyjnych Windows i Linux. Jako certyfikowany ekspert OSCP (Offensive Security Certified Professional), Paweł doskonale wie, jak identyfikować i wykorzystywać słabości w systemach zabezpieczeń, jednocześnie operując w pełni legalnie i etycznie. Jako CEO i założyciel IT Develop sp. z o.o. odpowiada za rozwój i strategię firmy, a także aktywnie uczestniczy w realizacji projektów. W każdej wolnej chwili rozwija swoje umiejętności w obszarach takich jak cyberbezpieczeństwo ofensywne i defensywne, biały wywiad oraz ochrona prywatności w internecie.

character unlocked semcast

Postać

Nieodblokowana

Wkrótce przedstawimy naszego kolejnego Gościa!

Masz pomysł na konkretny odcinek?

Chcesz żebyśmy wzięli na warsztat konkretny temat?

Sprawdź, gdzie jeszcze dzielimy się wiedzą!

Podcasty to nie jedyne miejsce, gdzie chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem!

szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte

Jako jedna z najlepszych agencji SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać naszą zaawansowaną wiedzę i umiejętności praktyczne gromadzone od 2005 roku!

logo semkrk bez tla

semKRK

semKRK to wyjątkowa, krakowska konferencja dedykowana miłośnikom SEM, SEO i Analityki. Ideą naszych cyklicznych spotkań jest przede wszystkim wymiana wiedzy, pomysłów i doświadczeń w luźnej, barcampowej atmosferze.

szata graficzna

Nasz blog

Ponad 1700 artykułów komentujących nowinki ze świata SEM i SEO, zbierających skuteczne porady i przepisy na sukces w branży marketingowej znajdziesz na naszym blogu!

webinar biznes

Webinary

Jesteśmy organizatorem cyklicznych, darmowych webinarów, w których dzielimy się wiedzą. Nasze spotkania dedykowane są konkretnym branżom – w trakcie ich trwania uczestnicy otrzymują gotowe rozwiązania do wdrożenia od razu w ich biznesie.

Chcesz zostać gościem naszego podcastu?

newsletter logo semcast

Nie chcesz przegapić nowych odcinków semCASTu?
Zapisz się do naszego newslettera!

Scroll to Top