Aleksandra Połetek-Pszonak
Zrozumienie klienta dzięki modelowi DISC. Klucz do skutecznej sprzedaży
Nagranie z dnia 27 marca 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 32

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Zrozumienie klienta dzięki modelowi DISC. Klucz do skutecznej sprzedaży
Uczestnicy poznają, jak wykorzystać model DISC do lepszego zrozumienia różnorodnych typów osobowości klientów w sprzedaży B2B. Prezentacja skupi się na czterech głównych typach osobowości: Dominującym (D), Inspirującym (I), Stabilnym (S) oraz Analitycznym (C). Omówione zostaną przykłady dotyczące konkretnych technik prowadzenia rozmów - co lubią, czego nie lubią i na co postawić w przedstawieniu oferty aby dotrzeć do poszczególnych typów osobowości.
Inne nagrania z tego webinaru
Jak skuteczniej analizować dane i wyciągać wnioski?
Damian Rams - Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
Pomówmy o marketingu odc. 32

Praktyczne zastosowanie AI w Google Ads
Marcin Wsół - Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół
Pomówmy o marketingu odc. 32
