Mikołaj Winkiel
Wnioski z monitoringu Internetu – liczby, ale też insighty
Nagranie z dnia 12 maja 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 4
Poziom: podstawowy
Wnioski z monitoringu Internetu – liczby, ale też insighty
Robicie audyty czy researche? Oczywiście że tak, dlatego opowiem Wam jak to ułatwić i zoptymalizować tak, aby ta praca była lekka, łatwa i przyjemna. Poznanie opinii czy wymagań klientów pozwoli usprawnić naszą komunikację albo wręcz przebudować strategię marketingową, albo zweryfikować obecną.
Inne nagrania z tego webinaru
Google Search Console – pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Pomówmy o marketingu odc. 4
Jak budować przewagę konkurencyjną w branży e-commerce?
Damian Przybył - Director, Digital Advisory w Cloudity
Pomówmy o marketingu odc. 4
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29