Mikołaj Winkiel

Wnioski z monitoringu Internetu – liczby, ale też insighty

Nagranie z dnia 12 maja 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 4

mikolaj winkiel
Mikołaj Winkiel - Chief Evangelist w Brand24
Poziom: podstawowy
Wnioski z monitoringu Internetu – liczby, ale też insighty

Robicie audyty czy researche? Oczywiście że tak, dlatego opowiem Wam jak to ułatwić i zoptymalizować tak, aby ta praca była lekka, łatwa i przyjemna. Poznanie opinii czy wymagań klientów pozwoli usprawnić naszą komunikację albo wręcz przebudować strategię marketingową, albo zweryfikować obecną.

Inne nagrania z tego webinaru

12.05.2022

Google Search Console – pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO

Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland

Pomówmy o marketingu odc. 4

btomczyk spozadevy
12.05.2022

Jak budować przewagę konkurencyjną w branży e-commerce?

Damian Przybył - Director, Digital Advisory w Cloudity

Pomówmy o marketingu odc. 4

damian przybyl cloudity

Inne nagrania z kategorii

21.11.2024

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość

Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com

Pomówmy o marketingu odc. 29

mike korba webinar
05.12.2024

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 30

Przemyslaw Biegacz
21.11.2024

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!

Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl

Pomówmy o marketingu odc. 29

kama kotowska
21.11.2024

Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca

Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 29

dagmara kalkus sesja

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top