Krzysztof Wroński
Testy w Google Ads – jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?
Nagranie z dnia 22 września 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 6
Poziom: podstawowy
Testy w Google Ads – jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?
Podczas tego webinaru dowiesz się wszystkiego o testach - co testować, jak testować i jak nie testować oraz jak analizować wyniki testów i co z nimi później robić.
Inne nagrania z tego webinaru
Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads
Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 6
Performance Max – praktyczne porady
Marcin Wsół - Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół
Pomówmy o marketingu odc. 6
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29