Krzysztof Wroński

Testy w Google Ads – jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?

Nagranie z dnia 22 września 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 6

kwronski
Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki
Poziom: podstawowy
Testy w Google Ads – jak je ustawić, co testować i jak analizować wyniki?

Podczas tego webinaru dowiesz się wszystkiego o testach - co testować, jak testować i jak nie testować oraz jak analizować wyniki testów i co z nimi później robić.

Inne nagrania z tego webinaru

22.09.2022

Najczęstsze błędy wykrywane przy audytowaniu kont Google Ads

Karolina Kawulka - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 6

karolina kawulka
22.09.2022

Performance Max – praktyczne porady

Marcin Wsół - Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół

Pomówmy o marketingu odc. 6

marcin wsol specjalista google ads s

Inne nagrania z kategorii

21.11.2024

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość

Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com

Pomówmy o marketingu odc. 29

mike korba webinar
05.12.2024

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 30

Przemyslaw Biegacz
21.11.2024

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!

Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl

Pomówmy o marketingu odc. 29

kama kotowska
21.11.2024

Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca

Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 29

dagmara kalkus sesja

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top