Krzysztof Marzec
Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?
Nagranie z dnia 29 marca 2022 - Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
Poziom: podstawowy
Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?
Opowiem jak kierować reklamę, aby trafiała do idealnej osoby oraz jak przełożyć teoretyczne rozważania o odbiorcy produktu - personie, na realną kampanię. Poznamy też narzędzia, które pokazują nam czego szukamy w Google, jakie słowa kluczowe mają sens w kampaniach Ads i SEO.
Inne nagrania tego autora
Nigdy nie lubiłem nazwy Audyt SEO…
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu
7 elementów SEM, które działają najlepiej w branży moto
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Reklama, pozycjonowanie i analityka w branży automotive
Jak ulepszać SEO wiedzą z Google Ads i AI Google?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup
5 błędów w Ads przez które Twój sklep traci pieniądze
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
(Nie)książkowe rozmowy odc. 2
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar
5 pomysłów na skuteczniejsze kampanie sprzedaży samochodów i usług w branży moto
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar dla branży automotive
Analiza słów kluczowych pod kampanie Ads i SEO/Content Marketing na żywo
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 1
Pomówmy o słowach kluczowych
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 5
Noworoczne porządki na koncie Ads
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 12
Praca z raportami w GA4
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
5 pomysłów jak robić kampanie w Google Ads lepiej niż konkurencja
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Branża reklamowa a działania w Google w 2023 roku
5 rzeczy którymi zaskoczył mnie Google Analytics 4
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 13
Audyt SEO na żywo
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 17
Inne nagrania z tego webinaru
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
Inne nagrania z kategorii
Optymalizacja treści i linkowania wewnętrznego w 2025 roku
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29