Marta Koziarz
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Nagranie z dnia 16 listopada 2022 - Google Analytics 4 – Webinar

Poziom: podstawowy
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Wiemy, że są pewne różnice. Mogłoby się nawet wydawać, że GA4 jest zupełnie innym narzędziem. Dlatego postaram się przybliżyć na czym polegają różnice między tymi dwoma wersjami. Może uda się nam znaleźć jakąś część wspólną? ;)
Inne nagrania tego autora
Efektywność kampanii Google Ads
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

Inne nagrania z tego webinaru
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar

Google Analytics 4 w małym biznesie
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Google Analytics 4 – Webinar

Inne nagrania z kategorii
Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?
Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl
Pomówmy o marketingu odc. 34

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
