Dagmara Kałkus
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Nagranie z dnia 21 listopada 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 29
Poziom: średnio zaawansowany
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Niedziałający consent mode, nieprawidłowe wdrożenie GA4, wykrzaczające się tagi systemów reklamowych - to tylko niektóre z fantastycznych stworzeń, z którymi walkę toczą na co dzień specjalistki i specjaliści SEM. W swojej prezentacji opowiem o orężu, które warto zabrać ze sobą, by rozprawić się z czyhającymi na nas za każdym rogiem bestiami SEM-owych błędów i zagadek. Pamiętaj, by zaprosić swoją drużynę na webinar!
Inne nagrania tego autora
Jak napisać skuteczną reklamę? Po prostu!
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 9
Czy agencja SEM przepala Twój budżet? Najważniejsze elementy audytu konta Google Ads w 2024 roku.
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 26
Inne nagrania z tego webinaru
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30