Agnieszka Lipka
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
Nagranie z dnia 27 października 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 8
Poziom: podstawowy
Ponumeruj emocje klienta. Czyli jak skuteczniej docierać do odbiorców w e-commerce?
W tradycyjnym modelu sprzedaży, stosunkowo łatwo poznać potrzeby klienta i interpretować jego emocje, dzięki bezpośredniemu kontaktowi. Jak osiągnąć taki efekt w sprzedaży internetowej? To co wydaje się być niemożliwe, jest osiągalne dzięki poprawnie zbieranych i interpretowanych danych z Twojego sklepu internetowego. Podczas webinaru dowiesz się: - czym jest profilowanie klienta i co to daje dla e-commerce, - jak właściwie segmentować bazę, - w jaki sposób personalizować treści do potrzeb odbiorców.
Inne nagrania z tego webinaru
Rodzaje kampanii na YouTube i ich zastosowanie oraz możliwości targetowania
Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 8
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29