Tomasz Trzósło
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
Nagranie z dnia 13 kwietnia 2022 - (Nie)książkowe rozmowy odc. 3
Poziom: średnio zaawansowany
Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B
Jak wykorzystują Państwo analitykę w swojej firmie? - mamy kod Google Analytics na stronie.... Na co zwrócić uwagę żeby narzędzia analityczne odpowiadały na pytania biznesowe i marketingowe, a nie tylko gromadziły dane w raportach których nikt nie przegląda?
Inne nagrania tego autora
Wybór agencji SEO-SEM – na co zwrócić uwagę przed wysyłką zapytania
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
(Nie)książkowe rozmowy odc. 1
Inne nagrania z tego webinaru
Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
(Nie)książkowe rozmowy odc. 3
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29