Piotr Polok
Kto pracuje na sukces content marketingu w firmie?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Kto pracuje na sukces content marketingu w firmie?
Dlaczego zespoły marketingu i sprzedaży powinny wspólnie dbać o działania marketingowe i reklamowe? Jak mogą sobie wzajemnie pomóc i co sprawia, że ostatecznie i tak są od siebie zależni? Dowiedz się, na co warto postawić oraz w jaki sposób pracować.
Inne nagrania tego autora
Jak współpracować ze specjalistą od treści? Najczęstsze błędy i nieporozumienia na linii klient–copywriter (Wywiad)
Piotr Polok - Copywriter z 12-letnim stażem i współtwórca podcastu w „O reklamie w internecie: dla kogo, za ile i po co?"
Pomówmy o marketingu odc. 15
Inne nagrania z tego webinaru
Inne nagrania z kategorii
Optymalizacja treści i linkowania wewnętrznego w 2025 roku
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29