Przemysław Biegacz
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Nagranie z dnia 5 grudnia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 30
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Na webinarze omówimy 5 skutecznych sposobów kierowania reklam wideo w Google Ads, które pomogą maksymalnie wykorzystać potencjał tej formy reklamy. Dowiesz się, jak precyzyjnie docierać do swojej grupy docelowej, zwiększać zaangażowanie oraz optymalizować koszty kampanii. Porozmawiamy o takich metodach jak: kierowanie demograficzne, zainteresowania i niestandardowe grupy odbiorców, remarketing, kierowanie na konkretne tematy/kanały i wiele więcej. W trakcie spotkania pokażę również praktyczne wskazówki i przykłady, które możesz wdrożyć w swoich kampaniach.
Inne nagrania tego autora
Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 3
Najważniejsze funkcjonalności GA4 z których powinieneś korzystać
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2
Inne nagrania z tego webinaru
Twój sklep na szczycie Google, czyli o SEO dla e-Commerce
Marek Kich - CEO w Satisfly
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30