Paweł Seruga
Jak w dobie automatyzacji i kampanii Performance Max efektywnie wydawać środki w Google Ads?
Nagranie z dnia 18 stycznia 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 24
Poziom: podstawowy
Jak w dobie automatyzacji i kampanii Performance Max efektywnie wydawać środki w Google Ads?
Boisz się, że niedługo już całkiem stracisz wpływ na to, jak działają Twoje kampanie Google Ads? Nic bardziej mylnego! Podczas swojego webinaru pokażę, w jaki sposób, w dobie powszechnej automatyzacji kampanii wciąż możesz mieć niemal pełną kontrolę nad tym, w jaki sposób one działają i wydatkują budżet. Sporo na temat Performance Max, jeszcze więcej o tym, jak efektywnie działać z różnymi typami kampanii w systemie reklamowym Google.
Inne nagrania tego autora
Praktyczne sposoby na to, jak Google Analytics 4 może poprawić wyniki w Twoim sklepie internetowym
Paweł Seruga - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1
Inne nagrania z tego webinaru
Oddaj swoje kampanie w ręce AI
Albert Czajkowski - Konsultant w Czajkowski.Consulting
Pomówmy o marketingu odc. 24
Jak pracować mniej by zarabiać więcej?
Albert Radomski - Freelancer Meta Ads Expert w https://radomski.al
Pomówmy o marketingu odc. 24
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29