Witold Wrodarczyk
Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?
Nagranie z dnia 23 listopada 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 22
Poziom: średnio zaawansowany
Jak mierzyć skuteczność kampanii reklamowych?
Niech nie zwiedzie Cię tytuł. To nie rok 2005. Nie będzie o tym, czym jest konwersja i jak prawidłowo zainstalować kod śledzący. Opowiem o tym, jak segmentować i interpretować dane, czym są miary krańcowe i inkrementalne i dlaczego czasem wynik pomiaru jest zupełnie inny, niż się wydaje na pierwszy rzut oka.
Inne nagrania z tego webinaru
Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?
Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 22
Najlepsze rezultaty testów A/B, z których możesz skorzystać w swoim biznesie
Wojciech Popiela - Co-Founder oraz Ekspert UX/CRO w Webmetric
Pomówmy o marketingu odc. 22
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29