Krzysztof Modrzewski
Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy
Nagranie z dnia 19 października 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 20
Poziom: średnio zaawansowany
Jak być pracownikiem Data-Driven, czyli o wykorzystaniu danych do podejmowania codziennych decyzji w pracy
Większość szkoleń z analityki opiera się głównie na nauce korzystania z interfejsu Google Analytics, a nie na wykorzystaniu danych w praktyce. Informacja powinna nam jednak pomagać, a odnoszę wrażenie, że konieczność zaglądania do GA4 raczej nam przeszkadza, przez co większość osób podejmuje działania raczej na podstawie swojej intuicji. Podczas naszego spotkania chciałbym pokazać Ci, na czym polega praca z wykorzystaniem danych w praktyce, jak dzięki danym osiągać sukces i dlaczego zazwyczaj odradzam zaglądanie do narzędzia Google Analytics.
Inne nagrania tego autora
Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
(Nie)książkowe rozmowy odc. 3
RFM for dummies
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Pomówmy o marketingu odc. 5
Google Analytics 4 BigQuery – dlaczego warto korzystać?
Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee
Pomówmy o marketingu odc. 16
Inne nagrania z tego webinaru
Proste elementy na stronie, które mogą wspomóc Twoje działania SEO
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 20
Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?
Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Casbeg
Pomówmy o marketingu odc. 20
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29