Kinga Sroka-Gieparda

Google Analytics 4 w małym biznesie

Nagranie z dnia 16 listopada 2022 - Google Analytics 4 – Webinar

kinga sroka
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Poziom: podstawowy
Google Analytics 4 w małym biznesie

Google Analytics 4 to idealne narzędzie dla zarówno rozbudowanych organizacji, które prężnie wykorzystują dane ze strony oraz aplikacji w podejmowaniu strategicznych decyzji, jak i mniej rozwiniętych technologicznie firm, które wchodzą w świat data-driven. W swojej prezentacji skupię się na najważniejszych metrykach, ich rozumieniu oraz tego jak wykorzystać je mądrze w małej organizacji.

Inne nagrania tego autora

27.02.2025

Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

kinga sroka
25.05.2022

Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Webinar o Google Analytics 4

kinga sroka
06.12.2023

3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Pomówmy o marketingu odc. 23

kinga sroka

Inne nagrania z tego webinaru

16.11.2022

Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Google Analytics 4 – Webinar

Krzysztof Marzec
16.11.2022

Różnice między Universal Analytics a Analytics 4

Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup

Google Analytics 4 – Webinar

marta koziarz 1

Inne nagrania z kategorii

24.04.2025

Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?

Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl

Pomówmy o marketingu odc. 34

dagmara pakulska webinary
21.11.2024

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość

Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com

Pomówmy o marketingu odc. 29

mike korba webinar
05.12.2024

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!

Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 30

Przemyslaw Biegacz
21.11.2024

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!

Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl

Pomówmy o marketingu odc. 29

kama kotowska

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top