Kinga Sroka-Gieparda
Google Analytics 4 w małym biznesie
Nagranie z dnia 16 listopada 2022 - Google Analytics 4 – Webinar

Poziom: podstawowy
Google Analytics 4 w małym biznesie
Google Analytics 4 to idealne narzędzie dla zarówno rozbudowanych organizacji, które prężnie wykorzystują dane ze strony oraz aplikacji w podejmowaniu strategicznych decyzji, jak i mniej rozwiniętych technologicznie firm, które wchodzą w świat data-driven. W swojej prezentacji skupię się na najważniejszych metrykach, ich rozumieniu oraz tego jak wykorzystać je mądrze w małej organizacji.
Inne nagrania tego autora
Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Webinar o Google Analytics 4

3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Pomówmy o marketingu odc. 23

Inne nagrania z tego webinaru
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar

Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar

Inne nagrania z kategorii
Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?
Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl
Pomówmy o marketingu odc. 34

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30

Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
