Kinga Sroka
Google Analytics 4 w małym biznesie
Nagranie z dnia 16 listopada 2022 - Google Analytics 4 – Webinar
Poziom: podstawowy
Google Analytics 4 w małym biznesie
Google Analytics 4 to idealne narzędzie dla zarówno rozbudowanych organizacji, które prężnie wykorzystują dane ze strony oraz aplikacji w podejmowaniu strategicznych decyzji, jak i mniej rozwiniętych technologicznie firm, które wchodzą w świat data-driven. W swojej prezentacji skupię się na najważniejszych metrykach, ich rozumieniu oraz tego jak wykorzystać je mądrze w małej organizacji.
Inne nagrania tego autora
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Kinga Sroka - Digital marketing enthusiast w kingasroka.pl
Webinar o Google Analytics 4
3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu
Kinga Sroka - Digital marketing enthusiast w kingasroka.pl
Pomówmy o marketingu odc. 23
Inne nagrania z tego webinaru
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29