Przemysław Biegacz
Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Nagranie z dnia 14 kwietnia 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 3
Poziom: podstawowy
Dlaczego tytuły produktów w kampaniach Google Ads są ważne?
Tytuł pomaga w identyfikacji sprzedawanego produktu. Jest to jeden z najważniejszych atrybutów w Twoim feedzie produktowym. Dowiedz się jak w pełni wykorzystać potencjał tytułów w kampaniach produktowych Google Ads.
Inne nagrania tego autora
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Najważniejsze funkcjonalności GA4 z których powinieneś korzystać
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4
Analiza kampanii Google Ads za pomocą Google Analytics 4
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 2
Inne nagrania z tego webinaru
7 największych SEO problemów sklepów internetowych
Dominik Fajferek - SEO Team Leader w WhitePress
Pomówmy o marketingu odc. 3
160 znaków, które odmienią Twój sklep internetowy
Marek Oczkowski - Partnership Manager w SMSAPI
Pomówmy o marketingu odc. 3
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29