Bartłomiej Tomczyk
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
Nagranie z dnia 5 października 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 19

Poziom: średnio zaawansowany
Błędy w SEO – czy wszystkie trzeba naprawiać?
Crawlery, Google Search Console, darmowe "audyty" zasypują nas listami błędów, które w teorii powinniśmy rozwiązać. W praktyce okazuje się, że niektóre komunikaty błędów nie wymagają naprawy, a część z nich to informacje, których nie powinniśmy interpretować jako błąd, a raczej jako działanie celowe. Porozmawiamy o często spotykanych przykładach poważnych błędów oraz problemach, które niekoniecznie są tak duże, jakimi się wydają.
Inne nagrania tego autora
Twój raport w Looker Studio – od czego zacząć?
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Webinar dla specjalistów SEO – SEObook

Walka o pole position czyli SEO dla branży motoryzacyjnej
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Webinar dla branży automotive

Google Search Console – pierwsza (i darmowa) pomoc dla SEO
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Pomówmy o marketingu odc. 4

SEO na start! Przygotowanie serwisu do pozycjonowania
Bartłomiej Tomczyk - SEO & Content Marketing Specialist w NAOS Poland
Pomówmy o marketingu odc. 9

Inne nagrania z tego webinaru
Gdzie AI nie może tam człowieka pośle?
Grzegorz Miłkowski - CEO w ContentHouse
Pomówmy o marketingu odc. 19

Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 19

Inne nagrania z kategorii
Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?
Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl
Pomówmy o marketingu odc. 34

Optymalizacja treści i linkowania wewnętrznego w 2025 roku
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
