Dorota Kika
Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Nagranie z dnia 7 listopada 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 28
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Google Ads widzi jedno, Analytics drugie a CRM trzecie. Podczas webinaru opowiem w jaki sposób zbierane są dane o konwersjach, jak należy je interpretować, czym jest atrybucja i jak możemy wyjaśnić rozjazdy w liczbie konwersji w poszczególnych narzędziach.
Inne nagrania tego autora
Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition
Zmodyfikuj GA4 pod swoje potrzeby – czyli jak stworzyć raporty, których nie ma – Biblioteka, modyfikowanie menu, wprowadzenie do eksploracji
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 21
Inne nagrania z tego webinaru
Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)
Błażej Abel - CEO & FOUNDER w Landingi.com
Pomówmy o marketingu odc. 28
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Casbeg
Pomówmy o marketingu odc. 28
Inne nagrania z kategorii
Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29
Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czy marketing szumi? Jak nie dać się zapędzić w komunikacyjny kozi róg!
Kama Kotowska - Trenerka Wystąpień Publicznych i Behavior-Led Marketingu w kotowskakama.pl
Pomówmy o marketingu odc. 29
Przed wyruszeniem w drogę należy… zainstalować wtyczki, czyli o dodatkach do Chrome niezbędnych w ekwipunku SEM-owca
Dagmara Kałkus - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 29