
Marketing internetowy w Google
Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4
dla biznesu, e-commerce i marketerów
Zbiór 384 stron porad z zakresu pozycjonowania, Ads i analityki,
które pomogą Ci lepiej zrozumieć marketing internetowy w Google, opanować narzędzia reklamowe Google i skutecznie analizować swoje działania.
Poznaj wyjątkową książkę Marketing internetowy w Google!
Czyli książkę o narzędziach reklamowych Google dla wszystkich, którzy chcą efektywnie promować swoje produkty w internecie.

Wiedza 39 ekspertów praktyków z dziedziny SEM, SEO i analityki

12 rozbudowanych rozdziałów – pełny przekrój wiedzy o marketingu internetowym w Google

Idealne połączenie teorii z jej praktycznym zastosowaniem

Zagadnienia SEM i SEO dla początkujących i średniozaawansowanych

Konkretne wskazówki dotyczące planowania i zarządzania działaniami reklamowymi w Google
Sprawdź, jak prowadzić skuteczne działania reklamowe w Google!
Co znajdziesz w naszej książce o marketingu internetowym?
Wstęp do strategii marketingowej: Poznaj kluczowe zasady tworzenia skutecznej strategii marketingowej oraz dowiedz się, jak przygotować się do prowadzenia działań reklamowych w internecie.
Reklama w Google Ads: Dowiedz się, jak działa Google Ads oraz poznaj możliwości, jakie daje reklama w wyszukiwarce.
Reklama w sieci reklamowej Google: Odkryj, jak wykorzystać potencjał reklam Google Display Network – w połączeniu z kampaniami generującymi popyt i Performance Max, aby skutecznie dotrzeć do użytkownika i zdobyć jego uwagę.
Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: Zdobądź wiedzę na temat struktury konta i dowiedz się, jak optymalizować kampanie Google Ads, aby osiągać lepsze wyniki.
SEO: Poznaj kluczowe zasady pozycjonowania oraz dowiedz się, jak poprawić widoczność swojej strony i przyciągnąć więcej użytkowników z Google.
Google Analytics:Poznaj możliwości Google Analytics i naucz się analizować dane, aby skutecznie optymalizować swoje działania.
Analityka – wdrożenie i aspekty zaawansowane: Odkryj, jak skutecznie wdrożyć zaawansowane narzędzia analityczne oraz jak używać Google Tag Manager, Consent Mode i innych funkcji, aby optymalizować dane i poprawić wyniki.
Współpraca z agencją:Dowiedz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze agencji marketingowej oraz poznaj kluczowe zasady efektywnej współpracy.
Rekrutacja na specjalistę w praktyce:Poznaj pytania, które zadają rekruterzy, oraz najczęstsze błędy kandydatów, aby skutecznie przygotować się do procesu rekrutacyjnego i zwiększyć swoje szanse na zdobycie pracy jako specjalista SEM.
Dodatki:Odkryj przydatne źródła wiedzy, narzędzia, kursy oraz materiały dodatkowe, które wspomogą Twój rozwój w SEM.
Dla kogo jest książka Marketing internetowy w Google?

Kadra zarządzająca
Książka pomaga skutecznie planować i koordynować działania SEM, dzięki czemu lepiej zarządzisz budżetem reklamowym i zespołem marketingowym.

Marketerzy i specjaliści SEM
Publikacja pozwala lepiej zrozumieć marketing w Google, nauczyć się obsługi narzędzi reklamowych, analizować efekty działań i optymalizować kampanie.

Właściciele biznesów
Dzięki tej książce lepiej poznasz zasady marketingu w Google, co pomoże Ci efektywniej współpracować z agencjami, freelancerami i zespołem SEM.

Osoby początkujące w SEM
Treści dostosowane dla początkujących – książka wyjaśnia kluczowe pojęcia, narzędzia reklamowe Google i przygotowuje do pracy w branży SEM.

Studenci marketingu
Kompleksowe wprowadzenie do SEM i SEO – książka omawia Google Ads, GA4, przedstawia dobre praktyki i zawiera wskazówki rekrutacyjne od ekspertów.
Więcej o książce Marketing internetowy w Google:
Branża marketingu w internecie to jedna z najbardziej nieprzewidywalnych i dynamicznych dziedzin, której towarzyszą ciągłe zmiany, dlatego przygotowaliśmy dla czytelników interaktywny dokument, aktualizujący poszczególne zagadnienia.
Każdy rozdział kończy się podsumowaniem i minitestem, który przypomina pytania z oficjalnego egzaminu certyfikacyjnego Google, dzięki czemu możesz na bieżąco utrwalać zdobytą wiedzę.
Autorami książki są branżowi wyjadacze z dziedziny SEM, SEO i analityki, którzy posiadają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczne doświadczenie, dlatego możesz mieć pewność, że informacje zawarte w książce będą miały praktyczne zastosowanie w Twojej codziennej pracy.
Poszczególne rozdziały publikacji zostały wzbogacone o ramki z komentarzami branżowych ekspertów i autorów, które nie tylko uzupełniają treść, ale także przedstawiają omawiane zagadnienia z różnych perspektyw, zapewniając pełniejsze spojrzenie na poruszane tematy.
Jest to publikacja skierowana zarówno do specjalistów, jak i osób, które mają podstawową wiedzę w tym temacie, np. początkujących marketerów, właścicieli biznesów czy studentów.
Pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo, kody QR prowadzące do uzupełniających treści oraz interaktywny dokument zawierający najważniejsze zmiany w narzędziach, aktualizacje oraz najnowsze informacje i z branży SEM i SEO, a także zniżki na narzędzia i wydarzenia branżowe.
Publikacja zawiera specjalny rozdział, z którego dowiesz się, jak wygląda rekrutacja na specjalistę SEM w praktyce, poznasz przykładowe pytania rekrutacyjne i odpowiedzi na nie oraz dowiesz się, jakich błędów nie popełniać w trakcie rozmowy i procesu rekrutacyjnego.
Autorzy książki:

Krzysztof Marzec

Tomasz Trzósło

Marta Koziarz
Sprawdź, gdzie jeszcze dzielimy się wiedzą!
Książki to nie jedyne miejsce, gdzie chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem!

Szkolenia otwarte
Jako jedna z najlepszych agencji SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać naszą zaawansowaną wiedzę i umiejętności praktyczne gromadzone od 2005 roku!

semKRK
semKRK to wyjątkowa, krakowska konferencja dedykowana miłośnikom SEM, SEO i Analityki. Ideą naszych cyklicznych spotkań jest przede wszystkim wymiana wiedzy, pomysłów i doświadczeń w luźnej, barcampowej atmosferze.

Nasz blog
Blisko 2000 artykułów komentujących nowinki ze świata SEM i SEO, zbierających skuteczne porady i przepisy na sukces w branży marketingowej znajdziesz na naszym blogu!

Webinary
Jesteśmy organizatorem cyklicznych, darmowych webinarów, w których dzielimy się wiedzą. Nasze spotkania dedykowane są konkretnym branżom – w trakcie ich trwania uczestnicy otrzymują gotowe rozwiązania do wdrożenia od razu w ich biznesie.
Masz pytania? Porozmawiaj z nami.
Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy
szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl