Marketing internetowy w google 2 DevaGroup

Marketing internetowy w Google

Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4
dla biznesu, e-commerce i marketerów

Zbiór 384 stron porad z zakresu pozycjonowania, Ads i analityki,
które pomogą Ci lepiej zrozumieć marketing internetowy w Google, opanować narzędzia reklamowe Google i skutecznie analizować swoje działania.

Poznaj wyjątkową książkę Marketing internetowy w Google!

Czyli książkę o narzędziach reklamowych Google dla wszystkich, którzy chcą efektywnie promować swoje produkty w internecie.

icon

Wiedza 39 ekspertów praktyków z dziedziny SEM, SEO i analityki

icon (8)

12 rozbudowanych rozdziałów – pełny przekrój wiedzy o marketingu internetowym w Google

icon (2)

Idealne połączenie teorii z jej praktycznym zastosowaniem

icon (1)

Zagadnienia SEM i SEO dla początkujących i średniozaawansowanych

icon (5)

Konkretne wskazówki dotyczące planowania i zarządzania działaniami reklamowymi w Google

Sprawdź, jak prowadzić skuteczne działania reklamowe w Google!

Co znajdziesz w naszej książce o marketingu internetowym?

Wstęp do strategii marketingowej: Poznaj kluczowe zasady tworzenia skutecznej strategii marketingowej oraz dowiedz się, jak przygotować się do prowadzenia działań reklamowych w internecie.

Reklama w Google Ads: Dowiedz się, jak działa Google Ads oraz poznaj możliwości, jakie daje reklama w wyszukiwarce.

Reklama w sieci reklamowej Google: Odkryj, jak wykorzystać potencjał reklam Google Display Network – w połączeniu z kampaniami generującymi popyt i Performance Max, aby skutecznie dotrzeć do użytkownika i zdobyć jego uwagę.

Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads: Zdobądź wiedzę na temat struktury konta i dowiedz się, jak optymalizować kampanie Google Ads, aby osiągać lepsze wyniki.

SEO: Poznaj kluczowe zasady pozycjonowania oraz dowiedz się, jak poprawić widoczność swojej strony i przyciągnąć więcej użytkowników z Google.

Google Analytics:Poznaj możliwości Google Analytics i naucz się analizować dane, aby skutecznie optymalizować swoje działania.

Analityka – wdrożenie i aspekty zaawansowane: Odkryj, jak skutecznie wdrożyć zaawansowane narzędzia analityczne oraz jak używać Google Tag Manager, Consent Mode i innych funkcji, aby optymalizować dane i poprawić wyniki.

Współpraca z agencją:Dowiedz się, na co zwrócić uwagę przy wyborze agencji marketingowej oraz poznaj kluczowe zasady efektywnej współpracy.

Rekrutacja na specjalistę w praktyce:Poznaj pytania, które zadają rekruterzy, oraz najczęstsze błędy kandydatów, aby skutecznie przygotować się do procesu rekrutacyjnego i zwiększyć swoje szanse na zdobycie pracy jako specjalista SEM.

Dodatki:Odkryj przydatne źródła wiedzy, narzędzia, kursy oraz materiały dodatkowe, które wspomogą Twój rozwój w SEM.

Dla kogo jest książka Marketing internetowy w Google?

25

Kadra zarządzająca

Książka pomaga skutecznie planować i koordynować działania SEM, dzięki czemu lepiej zarządzisz budżetem reklamowym i zespołem marketingowym.

24

Marketerzy i specjaliści SEM

Publikacja pozwala lepiej zrozumieć marketing w Google, nauczyć się obsługi narzędzi reklamowych, analizować efekty działań i optymalizować kampanie.

23

Właściciele biznesów

Dzięki tej książce lepiej poznasz zasady marketingu w Google, co pomoże Ci efektywniej współpracować z agencjami, freelancerami i zespołem SEM.

icon (133 x 133 px)

Osoby początkujące w SEM

Treści dostosowane dla początkujących – książka wyjaśnia kluczowe pojęcia, narzędzia reklamowe Google i przygotowuje do pracy w branży SEM.

21

Studenci marketingu

Kompleksowe wprowadzenie do SEM i SEO – książka omawia Google Ads, GA4, przedstawia dobre praktyki i zawiera wskazówki rekrutacyjne od ekspertów.

Więcej o książce Marketing internetowy w Google:

Branża marketingu w internecie to jedna z najbardziej nieprzewidywalnych i dynamicznych dziedzin, której towarzyszą ciągłe zmiany, dlatego przygotowaliśmy dla czytelników interaktywny dokument, aktualizujący poszczególne zagadnienia.

Każdy rozdział kończy się podsumowaniem i minitestem, który przypomina pytania z oficjalnego egzaminu certyfikacyjnego Google, dzięki czemu możesz na bieżąco utrwalać zdobytą wiedzę.

Autorami książki są branżowi wyjadacze z dziedziny SEM, SEO i analityki, którzy posiadają nie tylko wiedzę teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczne doświadczenie, dlatego możesz mieć pewność, że informacje zawarte w książce będą miały praktyczne zastosowanie w Twojej codziennej pracy.

Poszczególne rozdziały publikacji zostały wzbogacone o ramki z komentarzami branżowych ekspertów i autorów, które nie tylko uzupełniają treść, ale także przedstawiają omawiane zagadnienia z różnych perspektyw, zapewniając pełniejsze spojrzenie na poruszane tematy.

Jest to publikacja skierowana zarówno do specjalistów, jak i osób, które mają podstawową wiedzę w tym temacie, np. początkujących marketerów, właścicieli biznesów czy studentów.

Pozycja zawiera ponad 150 minut dodatkowych materiałów wideo, kody QR prowadzące do uzupełniających treści oraz interaktywny dokument zawierający najważniejsze zmiany w narzędziach, aktualizacje oraz najnowsze informacje i z branży SEM i SEO, a także zniżki na narzędzia i wydarzenia branżowe.

Publikacja zawiera specjalny rozdział, z którego dowiesz się, jak wygląda rekrutacja na specjalistę SEM w praktyce, poznasz przykładowe pytania rekrutacyjne i odpowiedzi na nie oraz dowiesz się, jakich błędów nie popełniać w trakcie rozmowy i procesu rekrutacyjnego.

Autorzy książki:

Krzysztof Marzec

Krzysztof Marzec

tomasz trzoslo devagroup

Tomasz Trzósło

marta koziarz 1

Marta Koziarz

Sprawdź inne publikacje autorów z DevaGroup:

Nasi autorzy uwielbiają dzielić się wiedzą gromadzoną latami. Poznaj tajniki marketingu zebrane w ich najlepszych publikacjach i uzupełnij swoją biblioteczkę!

Sprawdź, gdzie jeszcze dzielimy się wiedzą!

Książki to nie jedyne miejsce, gdzie chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem!

szkolenia otwarte

Szkolenia otwarte

Jako jedna z najlepszych agencji SEM w Polsce organizujemy stałe szkolenia, aby przekazywać naszą zaawansowaną wiedzę i umiejętności praktyczne gromadzone od 2005 roku!

logo semkrk bez tla

semKRK

semKRK to wyjątkowa, krakowska konferencja dedykowana miłośnikom SEM, SEO i Analityki. Ideą naszych cyklicznych spotkań jest przede wszystkim wymiana wiedzy, pomysłów i doświadczeń w luźnej, barcampowej atmosferze.

szata graficzna

Nasz blog

Blisko 2000 artykułów komentujących nowinki ze świata SEM i SEO, zbierających skuteczne porady i przepisy na sukces w branży marketingowej znajdziesz na naszym blogu!

webinar biznes

Webinary

Jesteśmy organizatorem cyklicznych, darmowych webinarów, w których dzielimy się wiedzą. Nasze spotkania dedykowane są konkretnym branżom – w trakcie ich trwania uczestnicy otrzymują gotowe rozwiązania do wdrożenia od razu w ich biznesie.

Masz pytania? Porozmawiaj z nami.

Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!

Łukasz Jeleń

Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl

Scroll to Top