Wiosenne szkolenia otwarte DevaGroup

Katarzyna Meus
Katarzyna Meus
Archiwum 04.2021
 
Wiosenne szkolenia otwarte DevaGroup

Wiosenne szkolenia
otwarte DevaGroup

Serdecznie zapraszamy na cykl naszych kwietniowych szkoleń, wśród których nie może zabraknąć nowości – kursu Google Analytics na poziomie zaawansowanym!.
Tym razem szkolenia zostaną rozdzielone na cały miesiąc, co pozwoli Uczestnikom biorącym udział w więcej niż jednym warsztacie na złapanie oddechu i usystematyzowanie wiedzy.
Eksperci DevaGroup przybliżą tematykę: Google Ads oraz Google Analytics na poziomie podstawowym i zaawansowanym, SEO, Google Tag Manager i E-commerce. 

Warto pamiętać, że przy zakupie dwóch, trzech bądź czterech szkoleń można liczyć na specjalne rabaty! Każde z naszych szkoleń organizowane jest we współpracy z dedykowanym partnerem – każdy Uczestnik otrzyma od niego dodatkowe bonusy, takie jak rabaty, treści premium czy darmowe mini-szkolenia. 

Jako pierwsze odbędą się warsztaty z Google Ads na poziomie podstawowym (12 kwietnia) oraz zaawansowanym (13 kwietnia). 
Szkolenie na poziomie podstawowym dedykowane jest osobom, które dopiero stawiają pierwsze kroki w Google Ads. Zapraszamy w szczególności osoby, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie, są pracownikami działów marketingu bądź nadzorują pracę agencji SEM.
Szkolenie na poziomie zaawansowanym przeznaczone jest dla osób bardziej wtajemniczonych w reklamy w Google. To idealna okazja do uzupełnienia swojej wiedzy. 

Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się jak:  

  • tworzyć reklamy i teksty reklamowe,
  • przeprowadzić audyt własnego konta Google Ads,
  • poprawnie analizować słowa kluczowe,
  • stworzyć reklamę wideo.


 

Więcej informacji i zapisy na szkolenia

Drugim w kolejności zakresem tematycznym jest jedno z naszych najpopularniejszych szkoleń, a mianowicie szkolenie SEO. Już 14 kwietnia Uczestnicy spotkają się z Kamilem Sroką i Łukaszem Suchym aby zgłębiać tajniki optymalizacji stron internetowych i podniesienia ich widoczności w Google!
Oprócz nauki pozycjonowania stron i SEO copywritingu podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się jak wykonać:

  • audyt strony oraz optymalizację treści,
  • optymalizację techniczną strony, analizę słów kluczowych na potrzeby SEO,
  • jak sprawdzać wartość i wiarygodność linków,
  • jak sprawdzać działania zewnętrznej agencji SEO.


 

Więcej informacji i zapisy na szkolenia

W poniedziałek, 16 kwietnia odbędzie się już trzecia edycja szkolenia z e-commerce – naszej zeszłorocznej nowości, która została bardzo ciepło przyjęta przez Klientów. 

Podczas sześciu godzin Uczestnicy dowiedzą się, jak poprawić swoją sprzedaż w sklepie internetowym oraz na Allegro. W obecnych czasach dobrze zoptymalizowany i prowadzony biznes online jest podstawą sukcesu. 

Szkolenie podzielone jest na trzy części: SEM, SEO i Allegro Ads, podczas których zostaną poruszone między innymi poniższe zagadnienia: 

  • na czym skupić się, gdy rozpoczynamy kampanię Google Ads dla e-commerce,
  • jak poprawić sprzedaż w sklepie dzięki SEO,
  • jak w tym samym czasie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro,
  • jak Ads wpływają na całość sprzedaży na Allegro.

 

 

Więcej informacji i zapisy na szkolenia

26 kwietnia Uczestnicy ponownie spotkają się z Martą Koziarz i Dorotą Kiką – tym razem na szkoleniu z Google Analytics na poziomie podstawowym. Analityka na każdej stronie internetowej to podstawa do świadomego prowadzenia działań online. Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy w korzystaniu z Google Analytics. Warsztaty obejmują także wprowadzenie do implementacji analityki na stronie oraz tworzenia czytelnych raportów.

27 kwietnia odbędzie się premiera naszej nowości – Google Analytics dla zaawansowanych

Wielokrotnie Uczestnicy w ankietach wspominali nam, że bardzo chętnie dowiedzieliby się czegoś więcej na temat tego najpopularniejszego narzędzia Google. Podczas szkolenia zaawansowanego prowadzący skupią się na:

  • wprowadzeniu do Google Analytics 4,
  • implementacji zdarzeń na stronie i wdrożeniu ich na żywo,
  • sposobach obliczania metryk w Google Analytics 4 oraz Universal Analytics,
  • pogłębionej analizie konwersji.


 

Więcej informacji i zapisy na szkolenia

Ostatnie z naszych wiosennych szkoleń to szkolenie z Google Tag Managera.

To jedno z bardziej przydatnych narzędzi Google, dzięki któremu można uniezależnić się od działu IT, samodzielnie wykonywać różne testy na stronie – od prostych po bardziej zaawansowane. Podczas szkolenia zostanie omówiony cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest samodzielne wdrożenie narzędzia.  

Oprócz tego Uczestnicy dowiedzą się jak:

  • wdrożyć GTM,
  • mierzyć wysłane formularze,
  • raportować i wprowadzać zmiany na stronie internetowej,
  • wprowadzić GTM dla sklepów internetowych.

 


Więcej informacji i zapisy na szkolenia

Katarzyna Meus
Były pracownik na stanowisku Marketing Specialist w agencji DevaGroup. Zajmuje się social mediami oraz contentem. Jej grafomańskie oblicze wyszło na jaw już w wieku 10 lat - albo i wcześniej. W wolnych chwilach uczy się języka portugalskiego i podróżuje - obecnie palcem po mapie.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry