Serdecznie zapraszamy na cykl naszych kwietniowych szkoleń, wśród których nie może zabraknąć nowości – kursu Google Analytics na poziomie zaawansowanym!.
Tym razem szkolenia zostaną rozdzielone na cały miesiąc, co pozwoli Uczestnikom biorącym udział w więcej niż jednym warsztacie na złapanie oddechu i usystematyzowanie wiedzy.
Eksperci DevaGroup przybliżą tematykę: Google Ads oraz Google Analytics na poziomie podstawowym i zaawansowanym, SEO, Google Tag Manager i E-commerce.
Warto pamiętać, że przy zakupie dwóch, trzech bądź czterech szkoleń można liczyć na specjalne rabaty! Każde z naszych szkoleń organizowane jest we współpracy z dedykowanym partnerem – każdy Uczestnik otrzyma od niego dodatkowe bonusy, takie jak rabaty, treści premium czy darmowe mini-szkolenia.
Jako pierwsze odbędą się warsztaty z Google Ads na poziomie podstawowym (12 kwietnia) oraz zaawansowanym (13 kwietnia).
Szkolenie na poziomie podstawowym dedykowane jest osobom, które dopiero stawiają pierwsze kroki w Google Ads. Zapraszamy w szczególności osoby, które chcą samodzielnie prowadzić kampanie, są pracownikami działów marketingu bądź nadzorują pracę agencji SEM.
Szkolenie na poziomie zaawansowanym przeznaczone jest dla osób bardziej wtajemniczonych w reklamy w Google. To idealna okazja do uzupełnienia swojej wiedzy.
Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się jak:
- tworzyć reklamy i teksty reklamowe,
- przeprowadzić audyt własnego konta Google Ads,
- poprawnie analizować słowa kluczowe,
- stworzyć reklamę wideo.
Drugim w kolejności zakresem tematycznym jest jedno z naszych najpopularniejszych szkoleń, a mianowicie szkolenie SEO. Już 14 kwietnia Uczestnicy spotkają się z Kamilem Sroką i Łukaszem Suchym aby zgłębiać tajniki optymalizacji stron internetowych i podniesienia ich widoczności w Google!
Oprócz nauki pozycjonowania stron i SEO copywritingu podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się jak wykonać:
- audyt strony oraz optymalizację treści,
- optymalizację techniczną strony, analizę słów kluczowych na potrzeby SEO,
- jak sprawdzać wartość i wiarygodność linków,
- jak sprawdzać działania zewnętrznej agencji SEO.
W poniedziałek, 16 kwietnia odbędzie się już trzecia edycja szkolenia z e-commerce – naszej zeszłorocznej nowości, która została bardzo ciepło przyjęta przez Klientów.
Podczas sześciu godzin Uczestnicy dowiedzą się, jak poprawić swoją sprzedaż w sklepie internetowym oraz na Allegro. W obecnych czasach dobrze zoptymalizowany i prowadzony biznes online jest podstawą sukcesu.
Szkolenie podzielone jest na trzy części: SEM, SEO i Allegro Ads, podczas których zostaną poruszone między innymi poniższe zagadnienia:
- na czym skupić się, gdy rozpoczynamy kampanię Google Ads dla e-commerce,
- jak poprawić sprzedaż w sklepie dzięki SEO,
- jak w tym samym czasie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro,
- jak Ads wpływają na całość sprzedaży na Allegro.
26 kwietnia Uczestnicy ponownie spotkają się z Martą Koziarz i Dorotą Kiką – tym razem na szkoleniu z Google Analytics na poziomie podstawowym. Analityka na każdej stronie internetowej to podstawa do świadomego prowadzenia działań online. Celem szkolenia jest nabycie praktycznej wiedzy w korzystaniu z Google Analytics. Warsztaty obejmują także wprowadzenie do implementacji analityki na stronie oraz tworzenia czytelnych raportów.
27 kwietnia odbędzie się premiera naszej nowości – Google Analytics dla zaawansowanych.
Wielokrotnie Uczestnicy w ankietach wspominali nam, że bardzo chętnie dowiedzieliby się czegoś więcej na temat tego najpopularniejszego narzędzia Google. Podczas szkolenia zaawansowanego prowadzący skupią się na:
- wprowadzeniu do Google Analytics 4,
- implementacji zdarzeń na stronie i wdrożeniu ich na żywo,
- sposobach obliczania metryk w Google Analytics 4 oraz Universal Analytics,
- pogłębionej analizie konwersji.
Ostatnie z naszych wiosennych szkoleń to szkolenie z Google Tag Managera.
To jedno z bardziej przydatnych narzędzi Google, dzięki któremu można uniezależnić się od działu IT, samodzielnie wykonywać różne testy na stronie – od prostych po bardziej zaawansowane. Podczas szkolenia zostanie omówiony cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest samodzielne wdrożenie narzędzia.
Oprócz tego Uczestnicy dowiedzą się jak:
- wdrożyć GTM,
- mierzyć wysłane formularze,
- raportować i wprowadzać zmiany na stronie internetowej,
- wprowadzić GTM dla sklepów internetowych.