Już za tydzień zaczynamy nasz 6-dniowy cykl szkoleń online. Nasi specjaliści przybliżą Wam tematykę: Google Ads na poziomie podstawowym i zaawansowanym, SEO, Google Tag Manager, Google Analytics, oraz E-commerce. Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału i przesyłania zgłoszeń na poszczególne szkolenia. Osoby, które zdecydują się wziąć udział w 2, 3 lub 4 szkoleniach, otrzymają specjalne rabaty. Każde szkolenie posiada również dedykowanego partnera. Oznacza to, że podczas danego szkolenia, jego uczestnicy otrzymają od niego ciekawe gadżety (dostępy, treści premium, rabaty).
Jako pierwsze odbędą się szkolenia z Google Ads na poziomie podstawowym oraz zaawansowanym. Poziom podstawowy zostanie przeprowadzony 25 stycznia, zaawansowany – 26 stycznia. Celem szkolenia jest przybliżenie Google Ads osobom, które chcą samodzielnie prowadzić kampanię, pracują w działach marketingu lub np. kontrolują pracę agencji odpowiedzialnej za promocję ich firmy. Na szkoleniu poruszymy między innymi następujące tematy:
- analiza słów kluczowych,
- tworzenie reklam i tekstów reklamowych,
- wstęp do reklamy Shopping Ads,
- audyt własnego konta Google Ads,
- reklamy wideo.
Kolejnym szkoleniem jest szkolenie SEO, bijące w naszym zestawieniu rekordy popularności. 27 stycznia dzięki uczestnictwu w naszym szkoleniu zwiększysz widoczność swojej strony www oraz pokażesz światu, że wiesz, jak zająć się pozycjonowaniem stron. Razem z nami poznasz podstawy z SEO copywritingu, pozycjonowania stron oraz pomożemy Ci lepiej zrozumieć działanie wyszukiwarki Google oraz jej algorytmów. Podczas szkolenia dowiesz się jak wykonać:
- analizę słów kluczowych na potrzeby SEO,
- audyt strony oraz optymalizację treści,
- optymalizację techniczną strony,
- jak sprawdzać wartość i wiarygodność linków,
- oraz poznasz sprawdzone metody linkowania Twojej strony WWW.
28 stycznia ponownie spotkamy się z Krzysztofem Marcem i Martą Koziarz na szkoleniu z Google Analytics. Jednym z najważniejszych – o ile nie najważniejszym – elementem działań marketingowych w internecie jest analityka. Pozwala interpretować i kontrolować nasze działania oraz wyciągać z nich wnioski. Nasze szkolenie Google Analytics dedykowane jest dla osób planujących i tworzących treści oraz kampanie marketingowe w internecie. Szkolenie obejmuje:
- wstęp do Google Analytics,
- śledzenie wartości użytkowników,
- ścieżki wielokanałowe i modele atrybucji w praktyce,
- możliwości implementacji analityki na stronie,
- Google Data Studio.
Na zakończenie intensywnego tygodnia, 29 stycznia czeka na Was szkolenie z Google Tag Manager. Po jego ukończeniu każdy uczestnik będzie potrafił samodzielnie wdrażać różne narzędzia analityczne, czy przeprowadzać zarówno proste, jak i bardziej zaawansowane testy za pomocą Google Optymize. Podczas szkolenia GTM omówimy cały proces – od postawienia hipotez po raportowanie, gdzie tylko jednym z elementów jest samodzielne wdrożenie narzędzia. Czego się dowiesz podczas szkolenia?
- Wdrożenie Google Tag Managera,
- mierzenie wysłanych formularzy,
- przykładowe propozycje elementów do testowania,
- raportowanie i wprowadzanie zmian.
Po weekendzie, w poniedziałek, 1 lutego odbędzie się ostatnie z naszych szkoleń, nasza nowość, zainaugurowana w listopadzie – szkolenie e-commerce. Od wielu lat obserwujemy znaczny wzrost w sektorze e-commerce. Obecna sytuacja doprowadziła do jeszcze mocniejszego przeniesienia Klientów w strefę online. Przygotuj swój sklep internetowy i popraw z nami swoją sprzedaż dzięki kursowi e-commerce.
Szkolenie podzielone jest na trzy części: SEM, SEO i Allegro Ads, podczas których dowiesz się:
- co jest istotne, gdy rozpoczynamy kampanię Google Ads dla e-commerce,
- o czterech efektywnych pomysłach na poprawę sprzedaży w sklepie dzięki SEO,
- jak równocześnie podnieść poziom sprzedaży i rentowność na Allegro,
- jak Ads wpływają na całość sprzedaży na Allegro.
Zapraszamy do zapisów! Przy zakupie większej ilości szkoleń przewidzieliśmy specjalne rabaty!