Sprawdzamy, jak Allegro pomaga swoim użytkownikom w aktualnej sytuacji

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
Archiwum 04.2020
 
Sprawdzamy, jak Allegro pomaga swoim użytkownikom w aktualnej sytuacji

Jak Allegro pomaga swoim użytkownikom
w aktualnej sytuacji?

Allegro uruchamia specjalny pakiet wsparcia, który pomoże przetrwać ciężki okres wszystkim sprzedającym w tym serwisie. Pakiet o którym piszemy to wiele ułatwień, dzięki którym sprzedający będą mogli w dalszym ciągu zapewniać wysoką jakość obsługi i szybką realizację zamówień. Jest to mocny ukłon w stronę użytkowników serwisu, który pomoże w zachowaniu ciągłości w zaopatrzeniu oraz w utrzymaniu ciągłości finansowej.

 

Jak Allegro pomaga swoim użytkownikom?

 

Co wchodzi w skład pakietu wsparcia?

  • Allegro wstrzymuje wcześniej ogłoszone podwyżki opłat oraz zmiany podstawy naliczania prowizji w transakcjach innych niż z dostawą Allegro Smart! lub z dostawą za 0 złotych. Więcej informacji znajdziesz tutaj: LINK.
  • Platforma wydłuża okres płatności rachunku dla małych przedsiębiorstw z 14 do 60 dni.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj: LINK.
  • Przedłużono czas trwania pakietów Basic, Power i Max w kategoriach motoryzacyjnych.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj: LINK.
  • Wprowadzono łatwo dostępną i bezpieczną pożyczkę z 3% zwrotem dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
    Więcej informacji znajdziesz tutaj: LINK.

 

W razie wszelkich pytań warto zaglądać do zakładki Pomoc w serwisie Allegro. Możecie się tam przenieść klikając TUTAJ.

 

 

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry