Minionym tydzień nie przyniósł radykalnych zmian, w które owocował pierwszy tydzień października, ale publicyści i redaktorzy zajmujący się tematyką SEM nie spoczęli na laurach. Pojawiło się kilka ciekawych artykułów, do których odsyłamy w naszym cotygodniowym podsumowaniu.
Sześć błędów w pozycjonowaniu to temat artykułu na blueglass.com. Zawiera kilka ciekawych wskazówek i pomysłów, które pozwolą uniknąć podstawowych błędów pozyskiwania linków w tych ciężkich czasach dla SEO.
Jak wykorzystać wielojęzyczność stron internetowych i mediów społecznościowych w SEO podpowiada SEJ. Artykuł to bogate źródło statystyk odnośnie liczby użytkowników sieci, mówiących w różnych językach i kilka ciekawych pomysłów na pozyskanie linków naturalnych.
Dlaczego Page Rank nie odgrywa roli w pozycjonowaniu, a także co jeszcze nie ma znaczenia dla pozycji strony internetowej w Google dowiemy się po przeczytaniu artykułu z Serch Engine Watch. Mimo wszystko warto trzymać rękę na pulsie i być na bieżąco ze zmianami PR naszej witryny internetowej, co będzie możliwe dzięki narzędziu, które ma udostępnić autor bloga Hobo.
Czas, jaki użytkownicy spędzają na oglądaniu filmu w YouTube, jest czynnikiem rankingowym. Możemy go śledzić i optymalizować dzięki raportom filmów YouTube.
Kolejna badania dotyczące klikalności wyników wyszukiwania, potwierdzają, że warto powalczyć o pierwszą pozycję w SERPie.
Dużo ciekawych webinarów dotyczących problematyki AdWords znajdziemy na blogu Google AdWords dla agencji.
Dyskusje na temat ostatnich zmian algorytmu nie ustają, o czym świadczy ciekawy, artykuł Tomasz Stopki opublikowany na stronie Antyweb.