Dla wszystkich tych, którzy chcą być na bieżąco przygotowaliśmy zestawienie artykułów, publikacji i newsów z minionego tygodnia. I tym razem Google poinformowało o zmianach w algorytmie, a blogerzy podzielili się wiedzą, którą warto wykorzystać. Zapraszamy także na naszego Linkbloga, gdzie będziemy codziennie pisać o nowościach w branży.
Rzecz o negatywnym SEO. Jeden z najaktywniejszych blogerów w naszej branży, Sebastian Miśniakiewicz, opublikował informacje, które pokazują jak uchronić się przed linkami z systemów wymiany linków i giełd linków.
O dodatkowym korzyściach wynikających z posiadania Authorship napisano ostatnio na Search Engine Land. Osoba, która po wejściu na stronę z naszym artykułem, wróci na stronę wyszukiwarki ujrzy odnośniki do innych artykułów naszego autorstwa. Obszerny artykuł na ten temat znajdziemy także tutaj.
O zmianach w reklamie , nowych metodach kierowania reklam i wykorzystaniu danych personalnych od detalistów na Facebooku przeczytamy na blogu Sprawny Marketing.
Jak zawsze świetny artykuł od Mariusza Gąsiewskiego. Tym razem przeczytamy o AdWords Express, które jest dostępne w naszym kraju. Jak obsługiwać to narzędzie? Czy jest dobrym rozwiązaniem dla małych firm?
Artykuł ukazał się w sierpniu, ale warto o nim wspomnieć, ponieważ przedstawia kilkadziesiąt pomysłów jak stuningować swój profil na Google+.
Skuteczna promocja produktu w wyszukiwarce grafiki za pomocą dobrze wypozycjonowanych grafik. Wystarczy kilka trików i gotowe.
Alerty w Google Analytics, które pozwolą nam oszczędzić czas i ułatwią pracę.