SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 11.2012
 

Jak co tydzień sięgnęliśmy do ogromnych zasobów internetu w celu znalezienia ciekawych artykułów godnych polecenia.

Na blogu Zgreda nie zabrakło artykułu o disavow tool. Kilka ciekawych wniosków wartych odnotowania.

Kiedy i w jaki sposób różnicować anchor tekst, aby strona nie została ukarana przez Google.

„In my opinion, though, links are becoming less important in a lot of areas…”. O ekspansji grafiki w Internecie i przyszłości SEO przeczytamy na stronie Johna Doherty’ego.

Czwarty polski hangout zaowocował prezentacją czterdziestu odpowiedzi na pytania zdane uczestnikom 4#Hangoutu w sieci. Prosta zasada „pytanie – odpowiedź” pozwala szybko zapoznać się z tematyką ostatniego spotkania.

Przemysław Modrzewski przybliża Universal Analytics, narzędzie analityczne, które integruje dane z różnych źródeł (zarówno offline jak i online). Warto już teraz dowiedzieć się jak będzie wyglądało Google Analytics przyszłości.

Facebook wyjaśnia zmiany w Aktualnościach, a także wymienia cztery czynniki, które determinują zasięg postów w sekcji The News Feed.

 

 

 

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry