SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 08.2012
 

Przygotowaliśmy porcję najciekawszych linków ze świata SEM. Jeśli nie mieliście czasu na branżowe blogi, nasze zestawienie pozwoli Wam nadrobić zaległości. W minionym tygodniu działo się sporo, począwszy od siódemki w wynikach wyszukiwania, a skończywszy na pierwszym polskim SEO hangoucie.

Na początek polecamy zapoznanie się z raportem, z którego można dowiedzieć się wielu interesujących statystyk dotyczących użytkowników SEOmoz zajmujących się zawodowo marketingiem internetowym.
http://www.seomoz.org/seo-industry-survey

Ciekawa infografika na temat badań dotyczących wyszukiwań organicznych i AdWords w Wielkiej Brytanii.
http://searchenginewatch.com/article/2200730/Organic-vs.-Paid-Search-Results-Organic-Wins-94-of-Time

Krótko i rzeczowo na temat najnowszej aktualizacji Google Panda.
http://searchengineland.com/google-panda-refresh-on-august-19th-version-3-9-1-131284

O nowych powiadomienia w Google Webmaster Tool, dzięki którym dowiemy się m.in. o spadku klikalności naszej strony.
http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2012/08/search-queries-alerts-in-webmaster-tools.html

Analiza dotycząca zmiany ilości wyświetlanych wyników wyszukiwania dla niektórych fraz do przeczytania w serwisie SEOmoz.
http://www.seomoz.org/blog/serp-crowding-shrinkage-its-not-your-imagination

Przydatny przewodnik na temat Wyniku Jakości w Google AdWords do pobrania na blogu MarketingLab.
http://www.marketinglab.pl/wynik-jakosci-google-adwords-od-a-do-z-przewodnik/

Wszystkie newsy dotyczące SEO i pozycjonowania z ostatnich hangoutów z Johnem Muellerem, a także filmik z pierwszego polskiego hangoutu znajdziemy w artykule Cezarego Lecha.
http://sprawnymarketing.pl/artykuly/streszczenie-5-ostatnich-hangoutow-seo-sporo-nowosci/

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry