


01
Jak wykorzystać wiedzę przydatną w pozycjonowaniu do opracowania strategii marketingowej podpowiada nasza SEO Specialist Klaudia:



02
O czym należy pamiętać planując kampanię CSR i jakich błędów się wystrzegać? Odpowiedzi znajdziecie w tym case study:



03
Emocje konsumenta kluczem do sukcesu w e-commerce? Sprawdźcie, jak w 2020 roku największe marki “zarządzały” emocjami swoich Klientów:
❯ Metody zarządzania emocjami na ścieżce podróży klienta po sklepie internetowym



04
Tworzyć teksty pod SEO czy z myślą o potrzebach odbiorcy? A może tworzyć taki content, by pogodzić te cele? O projektowaniu treści przeczytacie w artykule:
❯ Human-centered design – jak zaprojektować tekst zgodny z jego zasadami?



05
5 porad, jak trafić do serca swojego Klienta w dobie szybkiego rozwoju e-commerce, znajdziecie w publikacji:
❯ 5 rules of play to automate for your customer’s needs — and serve them better



06
Co czeka SEO w nadchodzącym roku? Sprawdźcie prognozy: