Semówka 4.13 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
Archiwum 12.2020
 
Semówka 4.13  – czyli co warto przeczytać

Semówka 4.13
– czyli co warto przeczytać

01

Jak wykorzystać wiedzę przydatną w pozycjonowaniu do opracowania strategii marketingowej podpowiada nasza SEO Specialist Klaudia:

02

O czym należy pamiętać planując kampanię CSR i jakich błędów się wystrzegać? Odpowiedzi znajdziecie w tym case study:

03

Emocje konsumenta kluczem do sukcesu w e-commerce? Sprawdźcie, jak w 2020 roku największe marki “zarządzały” emocjami swoich Klientów:

04

Tworzyć teksty pod SEO czy z myślą o potrzebach odbiorcy? A może tworzyć taki content, by pogodzić te cele? O projektowaniu treści przeczytacie w artykule:

05

5 porad, jak trafić do serca swojego Klienta w dobie szybkiego rozwoju e-commerce, znajdziecie w publikacji:

06

Co czeka SEO w nadchodzącym roku? Sprawdźcie prognozy:

Ewelina Ibek
Były pracownik na stanowisku Content & Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Uwielbia słuchać podcastów, głównie tych marketingowych…więc jeden taki semCAST też zrobiła.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (6 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry