


01
Google Analytics w nowej odsłonie. Jak to wygląda z perspektywy użytkownika – zmiany ułatwiają czy utrudniają Wam pracę? Przegląd nowości stworzyli dla Was nasz CEO Krzysztof i Head of SEM Marta.
❯ Google Analytics 4: zmiany w najnowszej wersji systemu analitycznego od Google



02
Nasz CEO Krzysztof pisze o sposobach na wyższe pozycje przy wyszukiwaniach głosowych – mniej typowych, często pracochłonnych, ale dających wymierne efekty.
❯ Sprytne podejście do voice search, SERP Bounce – czyli o nietypowych technikach pozycjonowania



03
Czy social media mogą mieć bezpośredni wpływ na pozycjonowanie strony? Odpowiedź znajdziecie w artykule Alicji, naszej SEO Specialist.



04
Nadchodzi sezon wyprzedaży. Jak zadbać o swój sklep internetowy przed prawdziwą inwazją klientów? Sprawdźcie porady naszej SEO Specialist Alicji:



05
Pozostajemy w temacie e-commerce. Tym razem z tego poradnika dowiesz się, jak skutecznie poprawić skuteczność swojego sklepu i zachęcić Klientów do finalizowania zakupów.
❯ Zadbaj o konwersję w sklepie internetowym, czyli co zrobić, żeby zwiększyć przychody



06
Youtube wprowadza nowy typ reklamy – reklamę dźwiękową. W czym Audio Ads (dostępnie obecnie w wersji beta) mogą okazać się przydatne?
❯ YouTube Launches Audio Ads to Reach Music & Podcast Listeners