SEMówka #40 – czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 10.2016
 

duzy_szablon-v5-40

 

Zapraszamy do sprawdzenia naszej subiektywnej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM z ostatnich tygodni. SEMówka prasówka, która w każdy wtorek zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

Google na konferencji SMX zapowiedziało ulepszenia kampanii RLSA (będzie działać pomiędzy urządzeniami,  pojawią listy o długości 540 dni czy dodawanie list na poziomie kampanii), Customer Match, kierowanie demograficzne dla reklam w wyszukiwarce.
Już wkrótce będziemy mogli wykonywać testy A/B, wielowymiarowe i nie tylko w darmowym narzędziu Google Optimize.
Dowiedz się jak wykorzystać Excel do przygotowania parametrów UTM do twojej kampanii.
Trzy opcje targetowania kampanii YouTube, która musisz wypróbować.
Targetowanie na kanały konkurencji, Custom Affinity Audiences i Customer March.
Nowa odsłona automatycznego określania stawek.
Bardziej zaawansowana automatyzacja stawek dzięki inteligentnemu określaniu stawek AdWords
Czy warto poświęcić czas na poprawę Wyniku Jakości? Ciekawe porównanie CPC i CPA w zależności od Wyniku Jakości.

 

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry