01
2019 rok był rokiem przełomowym dla polskiego i europejskiego e-marketingu – pierwszy raz wydatki na reklamę internetową przekroczyły wydatki na reklamę w mediach.
IAB Polska po raz kolejny wydało „Raport Strategiczny Internet 2019/2020”. Z przyjemnością go przeczytamy, a Wy?
02
Dobry marketing sprzedażowy samej wyszukiwarce to nie wszystko. Warto przenieść część działań na social media – tzw. „social shoppers” stanowi 55% globalnych użytkowników internetu. Robi wrażenie, prawda?
03
Jeśli chcecie, aby Twój biznes generował większy przychód z Google Maps, przeczytajcie poniższe 10 wskazówek. Pamiętajcie, że w dzisiejszych czasach tradycyjne mapy powoli odchodzą do lamusa 😉
04
Przewodnik dla początkujących i przypominajka dla SEOwych wyjadaczy: czym są linki przychodzące i jak je oswoić w swoich działaniach?
❯ A Beginner\’s Guide to Inbound Links: What Are They & How to Get More of Them
05
Wszyscy wiemy, że rok 2020 zasłużył na miano najgorszego i niezapomnianego roku tego stulecia. Jaki on był dla branży SEO i e-commerce? Dowiecie się w poniższym artykule.