Semówka 3.87 – czyli, co warto przeczytać

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
Archiwum 06.2020
 
Semówka 3.87 – czyli, co warto przeczytać

Semówka 3.87 –
czyli, co warto przeczytać

01

Google ciągle kontynuuje swój cykl wyszukiwań związanych z koronawirusem na przestrzeni kolejnych dni. Jak zmieniły się wyszukiwania w różnych krajach odnośnie zagadnień związanych z pandemią? Sprawdźcie koniecznie!

02

W artykule opisano 6 modeli licytacji w reklamach Google. Sprawdźcie, który z nich odpowiada Waszym potrzebom.

03

Ciekawy artykuł o tym, jak działać na rynku lokalnym. Jak ocenić popyt na dane dobra? Czy małe i średnie firmy faktycznie skazane są na zapomnienie?

04

Discovery Ads od Google zostały zaprojektowane tak, aby pomóc reklamodawcom odkryć ich produkty przez potencjalnych odbiorców w różnych narzędziach Google. Pozwalają one na wyświetlanie produktów m.in. w kanale Google Discover oraz na górze YouTube i Gmaila. W artykule znajdziecie więcej nowinek na ich temat.

05

Zastanawialiście się kiedyś nad tym, ile SPAMu jest w internecie? Google przedstawiło coroczny raport dotyczący tej kwestii i działań ich firmy w zakresie zwalczania SPAMu w 2019 roku. Sprawdźcie koniecznie.

06

Na koniec tekst, którego współautorem jest nasz CEO. Sprawdźcie, jak zwiększyć sprzedaż swoich usług i biletów w internecie i dlaczego warto skalować biznesy na działania online!

Kamil Leśniak
Event & Marketing Manager. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (5 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry