01
Ciekawy tekst o 8 kreatywnych ścieżkach biznesowych dla Twoich potencjalnych klientów. Jak zaciekawić ich Twoją ofertą?
❯ 8 Steps to Create Winning Business Proposals for Your Prospects
02
Czy ciągle warto używać tagów „H1”, „H2” itd.? Czy są bardziej wartościowe niż sformatowany tekst?
04
Bardzo ciekawy tekst Witolda Wrodarczyka odpowiadający na pytanie „Dlaczego używanie konwersji zaimportowanych z Google Analytics do Google Ads w rzeczywistości nie ma sensu?”
❯ Why Using Conversions Imported From Analytics to Google Ads Does Not Actually Make Sense
05
Razem z Think with Google przedstawiamy 3 ciekawe postanowienia dla marketerów w 2020 roku. Zdradzimy, że jednym z nich jest podawanie dokładnego kontekstu dla swoich danych.
❯ Three measurement resolutions all marketers should make for 2020
06
Jesteśmy ciekawi, jakie są Wasze wrażenia odnośnie opcji „People Also Ask” w Google? Przedstawiamy case study, w którym autor przedstawia swoje badania odnośnie tej opcji. Ciekawy, merytoryczny artykuł. Polecamy!
❯ We Need to Talk About Google\’s “People Also Ask”: A Finance Case Study