Zapraszamy do kolejnej, trzeciej edycji SEMówki i zapoznania się z listą subiektywnie najlepszych artykułów o tematyce SEM, SEO i Facebook Ads z ostatniego tygodnia.



01
Poznaj główne korzyści płynące z korzystania z Google Analytics 360 i zdecyduj, czy warto przesiąść się na to narzędzie.
❯ The Benefits Of Using Google Analytics 360 vs. Google Analytics



02
Ilość danych do analizy potrafi czasem przytłoczyć. Jak zatem stworzyć odpowiedni raport? Przeczytasz o tym w poniższym artykule.
❯ Here Are The Key Metrics And Templates You Need To Create A PPC Report



03
Każda sekunda dłużej podczas wczytywania strony to spory odpływ potencjalnych klientów. Zobacz jak w szybki sposób zyskać kilka cennych sekund (i konwersji)



04
Google wprowadza do raportów dane dotyczące rozszerzeń wiadomości. Udostępni m.in. takie metryki jak chat rate czy liczba wysłanych wiadomości.



05
Czy w SEO dłuższy meta description ma wpływ na lepszy CTR? Zapoznaj się z ciekawym case study na ten temat.