Semówka 25.16 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
17 kwietnia 2025
 
Semówka 25.16 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.16
– czyli co warto przeczytać

01

[Nowość w supporcie Google] W GA4 wprowadzona została nowa funkcja “Wygenerowane wnioski”. To automatyczne wnioski, podsumowania trendów i istotnych zmian w danych, generowane przez AI. Pozwalają szybciej interpretować wyniki i modyfikować raporty w oparciu o konkretne spostrzeżenia.

02

[Nowość w supporcie Google] Diagnostyka w Google Tag Manager została rozszerzona o nowe funkcje. Informują one m.in. o brakach w konfiguracji, które mogą prowadzić do utraty danych. Wybrane komunikaty można teraz wyciszyć bez wpływu na ocenę jakości tagów.

03

TikTok przyciągnął 15,56 mln polskich użytkowników, którzy korzystali z niego średnio 20 godzin miesięcznie. To o 4 godziny więcej niż Facebook. Duży wzrost odnotował również Reddit, zyskując ponad milion nowych użytkowników. Sprawdź najnowszy raport Mediapanel!

04

Meta dzieli się poradami, jak maksymalizować efektywność reklam typu „Click-to-Message”. Wskazówki obejmują personalizację powitań, łączenie kont na Facebooku, WhatsAppie i Instagramie oraz eksperymentowanie z różnymi podejściami, by zwiększyć zaangażowanie i sprzedaż. Dowiedz się więcej!

05

Dotarcie do wyspecjalizowanych grup zawodowych, takich jak lekarze, przedsiębiorcy czy branżowi specjaliści, to wyzwanie. Sprawdź, jak skutecznie wykorzystać humor branżowy, angażujące treści i precyzyjne targetowanie, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej.

06

YouTube uruchomił darmowe narzędzie AI do tworzenia muzyki, które pozwala generować podkłady muzyczne na podstawie prostych promptów. Funkcja jest dostępna w USA dla wybranych użytkowników, a jej celem jest uproszczenie procesu tworzenia treści.

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną na Uniwersytecie Jagiellońskim. W branży od 2021 roku. Specjalizuje się w copywritingu i komunikacji w nowych mediach. Interesuje się mediami społecznościowymi oraz strategiami marketingowymi i komunikacyjnymi firm i instytucji publicznych. Wolny czas spędza na kolorowaniu i spacerowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry