Semówka 25.15 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
10 kwietnia 2025
 
Semówka 25.15 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.15
– czyli co warto przeczytać

01

Relacje z klientami zaczynają się od zadawania właściwych pytań. Z artykułu naszej New Business Expert – Oli Połetek-Pszonak dowiesz się, dlaczego komunikacja oparta na zrozumieniu potrzeb odbiorcy ma kluczowe znaczenie i jak mądrze budować zaangażowanie w działaniach marketingowych.

02

Google planuje rozszerzyć dostępność usługi Discover na komputery stacjonarne, co może znacząco wpłynąć na strategie publikowania treści przez wydawców. Dokładna data wdrożenia nie została jeszcze ogłoszona.

03

Google wprowadza istotne zmiany w Merchant Center, które mają uprościć proces zarządzania produktami dla sprzedawców online. Nowe funkcje obejmują automatyczne aktualizacje danych o produktach oraz integrację z innymi usługami Google.

04

Skuteczność płatnych kampanii B2B w social mediach coraz mocniej zależy od jakości kreacji. W cenie są testy A/B, storytelling i formaty wideo – zwłaszcza na LinkedIn i Meta. Klucz? Dopasowanie przekazu do odbiorcy i unikanie przestarzałych schematów.

05

W marcu 2025 roku platforma Temu po raz pierwszy wyprzedziła Allegro pod względem liczby użytkowników w Polsce, osiągając 18,11 mln realnych użytkowników i 60,98% zasięgu.

06

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zwiększa kontrolę nad tzw. „dark patterns” w e-commerce. Z pomocą sztucznej inteligencji wykrywa manipulacyjne wzorce w interfejsach, które mogą naruszać prawa konsumentów.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Ukończyła studia I stopnia na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry