


01
GA4 to nie tylko liczby, ale działania, które poprawią skuteczność kampanii i stron docelowych. Sprawdź praktyczne wskazówki od naszego CEO – Krzysztofa Marca i dowiedz się, jak wykorzystać dane z GA4 do optymalizacji i lepszych wyników!
❯ Google Analytics 4 – jak zoptymalizować kampanie i strony docelowe?



02
Kiedy publikować, by zwiększyć zasięgi i zaangażowanie? Hootsuite przeanalizował ponad milion postów i wskazał najlepsze godziny publikacji na Instagramie, Facebooku, LinkedIn, X i TikToku w 2025 roku. Sprawdź, kiedy warto wrzucać posty, by dotrzeć do większej liczby odbiorców!
❯ Najlepszy czas na publikowanie w social mediach w 2025 roku



03
Strategia mix & match to sposób na skuteczne angażowanie odbiorców i wyróżnienie się na tle konkurencji. Sprawdź, jak łączyć różne formaty treści na LinkedIn, by zwiększyć zasięgi, budować ekspercki wizerunek i przyciągać właściwych odbiorców!
❯ Mix & match na LinkedInie, czyli jak różnorodność treści wzmacnia twoją markę



04
Instagram testuje generowane przez sztuczną inteligencję komentarze, które sugerują użytkownikom gotowe odpowiedzi na posty. Meta planuje również wprowadzić boty AI imitujące ludzkie interakcje, aby zwiększyć zaangażowanie i liczbę komentarzy na platformie.



05
Badania pokazują, że klienci coraz chętniej łączą zakupy online i offline, co sprawia, że strategia omnichannel staje się niezbędna dla wielu firm. Aby sprostać oczekiwaniom konsumentów, sprzedawcy muszą zapewnić spójne doświadczenia zakupowe na różnych platformach.
❯ E-commerce a sprzedaż omnichannel: Jak sieci będą łączyć zakupy online i offline?



06
Pojawiła się nowa aplikacja Newsreel, która ma na celu przyciągnięcie pokolenia Z do rzetelnych źródeł informacji. Dzięki mechanizmowi grywalizacji i interaktywnym treściom angażuje użytkowników w proces przyswajania wiadomości. Aplikacja na razie dystrybuowana jest w USA w obrębie szkół wyższych.
❯ Ta aplikacja przekonuje Zetki do rzetelnych wiadomości. Oto Newsreel