


01
Dowiedz się, które platformy społecznościowe wciąż są najbardziej popularne w Polsce. YouTube niezmiennie na czele, Facebook utrzymuje pozycję, a TikTok rośnie w siłę. Jak zmieniają się nawyki użytkowników? Sprawdź najnowsze dane!
❯ Polacy za pan brat z mediami społecznościowymi. Facebook nieustannie na szczycie



02
Google udoskonala AI Overviews dzięki modelowi Gemini 2.0, co ma poprawić trafność i jakość generowanych odpowiedzi. Wprowadza też AI Mode, który rozszerza możliwości wyszukiwania, dostarczając bardziej kontekstowe wyniki.
❯ Google Upgrades AI Overviews With Gemini 2.0, Launches AI Mode



03
Rynek reklamy w Polsce w 2024 roku osiągnął wartość 13 mld zł, notując wzrost o 5,5%. Dominują reklamy digitalowe, zwłaszcza w social media i wyszukiwarce, choć telewizja nadal utrzymuje silną pozycję. Jakie trendy będą kształtować branżę w kolejnych miesiącach?
❯ Rynek reklamy w 2024 r. osiągnął wartość 13 mld zł – raport Publicis Groupe



04
Instagram chce konkurować z TikTokiem, chcąc wzmocnić konkurencję z TikTokiem. Czy oddzielenie krótkich filmów od głównej platformy to sposób na przyciągnięcie większej liczby twórców? Sprawdź, co może się zmienić.
❯ Reels w osobnej aplikacji? Instagram chce konkurować z TikTokiem



05
Microsoft wprowadza nowe formaty reklam w Copilot, w tym Showroom Ads i dynamiczne filtry. Nowe rozwiązania mają zwiększyć zaangażowanie użytkowników i ułatwić markom personalizację przekazu.



06
Baby boomers i pokolenie X coraz chętniej korzystają z m-commerce, co ma duży wpływ na rozwój e-handlu. Z raportu wynika, że starsze pokolenia stanowią kluczową grupę konsumentów w sklepach mobilnych, co zmienia strategie marketingowe.
❯ Baby boomers i pokolenie X napędzają rozwój m-commerce – analiza Klarny