


01
Instagram testuje nowy przycisk „Nie lubię” przy komentarzach, umożliwiając użytkownikom wyrażenie swojej dezaprobaty. Liczba reakcji pozostanie niewidoczna, a celem funkcji jest obniżenie rangi komentarzy uznanych przez użytkowników za negatywne lub szkodliwe, co ma poprawić jakość dyskusji na platformie.



02
Facebook skraca czas przechowywania nagrań z transmisji na żywo. Będą one usuwane automatycznie po 30 dniach. Starsze materiały zaczną znikać stopniowo od 19 lutego br. Użytkownicy będą mogli jednak je pobrać, przekształcić w Reels lub przedłużyć ich dostępność o pół roku.



03
YouTube wprowadza opcję promowania filmów typu „Shorts”, pozwalając twórcom na łatwe reklamowanie swoich treści bez potrzeby korzystania z Google Ads. Platforma automatycznie skieruje reklamy do widzów, którzy są bardziej skłonni do interakcji z danym kanałem.



04
Sprawdź najnowszy „Digital 2025 Global Overview Report”. Dowiedz się, z jakich platform korzystamy najczęściej, jak rośnie liczba użytkowników internetu oraz jakie wyzwania stoją przed globalnym dostępem do technologii.
❯ Digital 2025 Global Overview Report – w jakim kierunku zmierza cyfrowy świat?



05
Świadome podejście do personal brandingu staje się coraz popularniejsze. Rynek specjalistów i ekspertów przechodzi prawdziwą rewolucję. Sprawdź, jakie trendy w budowaniu marki osobistej będą dominować w 2025 roku.
❯ Nowa era personal brandingu: 5 trendów, które zdominują rynek ekspertów



06
Marketing odpowiedzialny społecznie to nie tylko trend, ale konieczność dla zrównoważonego biznesu. Sprawdź, jak skutecznie wprowadzić ten rodzaj działań do swojej strategii marketingowej.
❯ Why the Future Depends on Responsible Marketing (and Tips From a Pro)