


01
Czy LinkedIn upodabnia się do TikToka? Sprawdź najnowsze aktualizacje, które zwiększą widoczność treści wideo na tej platformie. Nowości obejmują m.in. zakładkę „Filmy dla Ciebie”, pełnoekranowe odtwarzanie na desktopie i lepszą ekspozycję wideo w wynikach wyszukiwania. Dowiedz się więcej!
❯ LinkedIn Rolls Out Updates to Video Presentation and Discovery



02
Allegro wprowadza zmiany dla kupujących i sprzedających, obejmujące m.in. Allegro Ads, zasady zwrotów oraz proces wystawiania recenzji. Nowości mają na celu poprawę komfortu użytkowników oraz optymalizację kosztów sprzedaży. Sprawdź, co się zmienia!



03
Meta testuje nową funkcję AI, generującą spersonalizowane posty z wizerunkiem użytkowników Instagrama, którzy skorzystali z opcji „Imagine yourself” i zaakceptowali jej warunki. Funkcja ma być stopniowo udostępniana szerszej grupie użytkowników, a w przyszłości także na Facebooku.



04
Jak efektywnie wykorzystać dane w marketingu? Sprawdź, czy personalizacja, programmatic, GenAI i data-driven marketing rzeczywiście budują lojalność klientów i przyczyniają się do sukcesu marki. Dowiedz się, co naprawdę działa!
❯ Do czego potrzebne są nam dane w marketingu, a do czego ich używamy?



05
W zeszłym roku najwięcej reklam w ekosystemie Meta wyemitowało Temu Poland. Największa liczba przekazów skierowana była do osób w wieku 25-34 lat. Sprawdź najnowszy raport Sotrendera i dowiedz się, kto i jak reklamuje się na polskim Facebooku i Instagramie.
❯ Kto reklamuje się w Polsce na Facebooku i Instagramie? Na czele chiński gigant e-commerce



06
Na rynku pojawiło się nowe narzędzie AI – DeepSeek, które wywołuje spore zainteresowanie w branży marketingowej. Czy może zagrozić dotychczasowym rozwiązaniom? Jakie zmiany przyniesie dla firm i konsumentów? Sprawdź prognozy ekspertów!