


01
[Nowość w supporcie Google] Google rozszerza dostępność Product Studio na nowe rynki! Narzędzie pozwala sprzedawcom w łatwy sposób edytować zdjęcia produktów bez potrzeby korzystania z dodatkowych programów graficznych.



02
[Nowość w supporcie Google] Google Analytics 4 wprowadza uproszczone opcje zarządzania kluczowymi zdarzeniami. Teraz możesz jednym kliknięciem oznaczyć istniejące zdarzenie jako kluczowe lub utworzyć nowe zdarzenie z widoku strony i od razu oznaczyć je jako kluczowe.



03
Nie trać budżetu na nieefektywne kampanie! Dowiedz się, jak unikać typowych błędów w Google Ads, takich jak zła segmentacja odbiorców, brak testów reklam czy ignorowanie wyników analizy danych.



04
Co wyszukiwaliśmy w 2024 roku? Google opublikowało zestawienie haseł, które zyskały na popularności. Od bieżących wydarzeń po trendy popkulturowe – lista pokazuje, czym żył internet. Sprawdź, co znalazło się w topce.
❯ „Rok w wyszukiwarce”: czego Polki i Polacy szukali w 2024 roku w Google



05
Google testuje nowy typ zasobu o nazwie \”wideo\”, umożliwiający reklamodawcom dodawanie materiałów wideo do kampanii w sieci wyszukiwania i innych kampanii Google Ads.



06
Reklama generowana przez AI zmienia przemysł kreatywny. Firmy korzystają z tej technologii, aby szybko i tanio tworzyć treści reklamowe, jednak wciąż badają jej długoterminowy wpływ na jakość i efektywność.
❯ Will AI-generated advertising disrupt the creative industry?