Semówka 24.51 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
19 grudnia 2024
 
Semówka 24.51 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.51
– czyli co warto przeczytać

01

[Nowość w supporcie Google] Google rozszerza dostępność Product Studio na nowe rynki! Narzędzie pozwala sprzedawcom w łatwy sposób edytować zdjęcia produktów bez potrzeby korzystania z dodatkowych programów graficznych.

02

[Nowość w supporcie Google] Google Analytics 4 wprowadza uproszczone opcje zarządzania kluczowymi zdarzeniami. Teraz możesz jednym kliknięciem oznaczyć istniejące zdarzenie jako kluczowe lub utworzyć nowe zdarzenie z widoku strony i od razu oznaczyć je jako kluczowe.

03

Nie trać budżetu na nieefektywne kampanie! Dowiedz się, jak unikać typowych błędów w Google Ads, takich jak zła segmentacja odbiorców, brak testów reklam czy ignorowanie wyników analizy danych.

04

Co wyszukiwaliśmy w 2024 roku? Google opublikowało zestawienie haseł, które zyskały na popularności. Od bieżących wydarzeń po trendy popkulturowe – lista pokazuje, czym żył internet. Sprawdź, co znalazło się w topce.

05

Google testuje nowy typ zasobu o nazwie \”wideo\”, umożliwiający reklamodawcom dodawanie materiałów wideo do kampanii w sieci wyszukiwania i innych kampanii Google Ads.

06

Reklama generowana przez AI zmienia przemysł kreatywny. Firmy korzystają z tej technologii, aby szybko i tanio tworzyć treści reklamowe, jednak wciąż badają jej długoterminowy wpływ na jakość i efektywność.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry