01
W obliczu rosnących kosztów przedsiębiorcy szukają oszczędności, także w Google Ads. Zanim zdecydujesz się na cięcia, upewnij się, że kampanie są efektywnie zaplanowane. Dagmara Kałkus, Senior SEM Specialist w DevaGroup, radzi, jak unikać błędów przepalających budżet.
02
[Nowość w supporcie Google] Google Analytics 4 umożliwia teraz zasilanie list odbiorców w Google Ads danymi użytkowników, takimi jak e-maile czy numery telefonów. Dzięki temu kampanie remarketingowe mogą trafiać do bardziej precyzyjnych grup odbiorców.
03
[Zmiany w supporcie Google] W GA4 zaktualizowano funkcję importu kosztów, co ułatwia przesyłanie i analizowanie wydatków na kampanie reklamowe spoza Google Ads. Dzięki temu łatwiej ocenić skuteczność działań reklamowych.
04
[Nowość w supporcie Google] Dzięki połączeniu GA4 z Google Merchant Center użytkownicy mogą teraz otrzymywać informacje o problemach z produktami z poziomu GA4. Nowe rekomendacje pojawiają się w centrum informacji na stronie głównej, w raporcie „Przegląd pozyskiwania”.
05
[Zmiany w supporcie Google] Grupowanie kanałów w GA4 zostało rozszerzone o możliwość łączenia kanałów za pomocą parametru „treść reklamy utworzona ręcznie”. Sprawdź szczegóły!
06
Instagram wprowadza w Polsce konta dla nastolatków, dając rodzicom większą kontrolę nad interakcjami i treściami, które ich dzieci mogą oglądać. Zabezpieczenia obejmują m.in. prywatność kont, ograniczenia wiadomości oraz przypomnienia o limicie czasu korzystania z aplikacji.