


01
[Zmiany w supporcie Google] Reklamy Call Ads są uaktualnianie do responsywnych reklam wyszukiwania, co wprowadza nowe funkcje i upraszcza zarządzanie zasobami. Wymagane będą teraz zasoby, takie jak strona docelowa i nazwa firmy. Sprawdź szczegóły!



02
[Nowość w supporcie Google] 11 listopada br. Google wprowadziło nową politykę dotyczącą zdrowia i komfortu seksualnego. Od teraz reklamodawcy mogą promować środki nawilżające oraz leki na receptę stosowane w leczeniu zaburzeń erekcji i zespołu obniżonego libido, pod warunkiem spełnienia określonych wymagań.



03
[Nowość w supporcie Google] Google wprowadza nowy typ zasobu – Business links, który pozwala na precyzyjne kierowanie reklam w wyszukiwarce, dostosowując je do różnych intencji użytkowników. To rozwiązanie zwiększa zaangażowanie i skuteczność kampanii. Funkcja jest obecnie w fazie pilotażowej.



04
W regionie CEE media społecznościowe odgrywają kluczową rolę w procesie zakupowym. Największy odsetek użytkowników to pokolenie X oraz Milenialsi. Zobacz raport Publicis Groupe CEE i GWI, który opisuje zwyczaje użytkowników mediów społecznościowych w Europie Środkowo-Wschodniej.
❯ Social media napędzają sprzedaż, mówi raport Publicis Groupe CEE i GWI



05
Sprawdź listę najlepszych podcastów o marketingu i biznesie! W zestawieniu znalazł się nasz semCAST, czyli podcast o tym, jak rozwijać biznes w Google i nie tylko. Każdy odcinek to potężna dawka wiedzy i praktycznych porad, które od razu możesz wcielać w życie!
❯ Podcasty o marketingu i biznesie – TOP 30 podcastów, które warto znać!



06
Meta obniża ceny za subskrypcje bez reklam o 40 proc., tłumacząc to koniecznością dostosowania się do przepisów UE. Użytkownikom, którzy nie mają subskrypcji, będą wyświetlane krótkie, niepomijalne przerwy reklamowe.