


01
Amazon wprowadza nowe narzędzie generatywnej AI do tworzenia reklam audio. Umożliwia ono generowanie 30-sekundowych kreacji, które są emitowane na asystentach głosowych Alexa. Obecnie ta funkcja jest w fazie beta, dostępna dla wybranych reklamodawców w USA.



02
Allegro wstrzymuje pilotażowy start sprzedaży alkoholu, planowany na 21 października, powołując się na ogłoszone przez rząd prace nad zmianami w Ustawie o wychowaniu w trzeźwości. Platforma podkreśla, że monitoruje postęp prac legislacyjnych i odpowiedzialnie podchodzi do kwestii sprzedaży produktów.



03
Instagram testuje nową sekcję „Social Library”, która będzie gromadzić posty i reelsy, które użytkownik polubił, zapisał lub udostępnił, umożliwiając łatwe ich odnalezienie. Jest to odpowiedź na rosnące znaczenie wiadomości prywatnych i udostępniania treści jako głównej formy interakcji na platformie.
❯ Instagram’s Testing a New Way to Keep Tabs on Content That You’ve Shared



04
Polacy w aplikacjach zakupowych najczęściej kupują elektronikę, odzież oraz akcesoria samochodowe. Użytkownicy cenią sobie prosty interfejs aplikacji oraz możliwość sprawdzania i wystawiania opinii. Sprawdź, w jaki sposób Polacy korzystają z aplikacji e-commerce.
❯ Zakupy z telefonu: co skłania Polaków do korzystania z aplikacji e-commerce?



05
Meta wprowadza narzędzie brand safety, które ma dawać większą kontrolę nad umiejscowieniem reklam. Reklamodawcy będą mogli wyłączyć komentarze pod reklamami, a także tworzyć listy zablokowanych profili, którym nie chcą wyświetlać swoich treści.
❯ Meta testowo wyłączy komentarze pod postami reklamowymi. Wzmocnienie brand safety



06
Przeglądarka Google to jedna z najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych. Jednak z powodu nadmiaru reklam użytkownicy coraz częściej poszukują alternatywnych rozwiązań. Sprawdź, jakie są dostępne alternatywy dla Google oraz jak marki mogą je wykorzystać.
❯ What Are the Best Alternatives to Google? How Brands Can Succeed Off Google Search