


01
Jak budować trwałe relacje z klientami B2B? Przeczytaj artykuł Aleksandry Połetek-Pszonak – New Business Expert w DevaGroup i dowiedz się, czym w strategii sprzedaży B2B jest lead nurturing oraz jak skutecznie prowadzić klientów przez cykl sprzedażowy, aby zyskać długoletnich partnerów biznesowych.
❯ Lead nurturing w B2B – od potencjalnego klienta do zadowolonego partnera



02
[Nowość w supporcie Google] Od października br. reklamy pojazdów będą dostępne dla wszystkich reklamodawców w Wielkiej Brytanii. W przyszłości funkcja ta ma zostać rozszerzona na inne kraje. Sprawdź szczegóły!
❯ Reklamy pojazdów są już dostępne dla reklamodawców w Wielkiej Brytanii



03
We wrześniu Google Ads wprowadziło liczne zmiany i aktualizacje, które mogą wpłynąć na skuteczność prowadzonych kampanii reklamowych. Przeczytaj artykuł, aby dowiedzieć się, jak możesz wykorzystać wprowadzone nowości do zyskania przewagi nad konkurencją.
❯ Nowości w Google Ads wprowadzone we wrześniu 2024 – poznaj je i wykorzystaj



04
OpenAI wprowadziło ChatGPT 4o with Canvas, interaktywną przestrzeń roboczą przypominającą edytory tekstu, która pozwala na bieżąco edytować treści wygenerowane przez AI bez konieczności zmiany promptu. Ma ono ułatwić pracę copywriterom, content marketerom i twórcom dłuższych tekstów.
❯ Nowość od OpenAI, którą musisz znać! ChatGPT 4o with canvas



05
Z Facebooka korzysta ponad 80 proc. polskich internautów, a z Instagrama i TikToka – prawie połowa. Z kolei Pinterest, Snapchat i LinkedIn tracą zainteresowanie użytkowników. Sprawdź wyniki badania Mediapanel i dowiedz się, z jakich platform najchętniej korzystają Polacy.



06
Meta uruchomiła wersję beta programu Facebook Content Monetization, który łączy dotychczasowe metody zarobku w jednolity system. Pełna rejestracja zostanie otwarta dopiero w 2025 roku, jednak już teraz twórcy mogą zgłosić zainteresowanie wcześniejszym dostępem.
❯ Facebook zmienia zasady monetyzacji – nowy system dla twórców