


01
Poznaj model DISC i jego zastosowanie w pracy handlowca! Sprawdź najnowszy artykuł Oli Połetek-Pszonak – New Business Expert i dowiedz się, jak dostosować swoje podejście, aby lepiej spełniać potrzeby klientów.
❯ Jak okiełznać trudnego klienta? Model DISC w codziennej pracy handlowca



02
[Nowość w supporcie Google] Dowiedz się, jak wykorzystać nowe funkcje Gemini w Google Looker Studio. W artykule znajdziesz szczegóły dotyczące łączenia kont Google, zarządzania danymi oraz tworzenia zaawansowanych raportów.



03
[Nowość w supporcie Google] Sprawdź najnowsze ulepszenia dotyczące importu danych w Google Analytics 4. Od teraz możesz tworzyć i zarządzać wieloma źródłami dla każdego typu importu. Importy zachowują istniejące dane, dodając nowe bez ryzyka ich nadpisania.



04
Sprawdź, jak sztuczna inteligencja i social media rewolucjonizują marketing. AI nie tylko automatyzuje procesy, ale także personalizuje przekazy, zwiększając skuteczność kampanii reklamowych. Dowiedz się, jakie nowe możliwości przynosi wykorzystanie AI w marketingu.
❯ Reklamy pod znakiem AI. Jak sztuczna inteligencja i social media zmieniają marketing



05
Google Ads wprowadza nowe funkcje w kampaniach Performance Max. Ulepszenia obejmują dokładniejsze dane na temat wyników kampanii oraz możliwość lepszego dostosowywania strategii reklamowych. Dowiedz się, jak te zmiany mogą pomóc zoptymalizować Twoje kampanie reklamowe.
❯ Google Ads Rolls Out New Performance Max Insights And Controls



06
Meta stworzyła własną wersję sztucznej inteligencji podobnej do ChatGPT – Meta AI, która ma wspierać użytkowników i firmy w codziennych zadaniach. AI od Meta będzie zintegrowana z popularnymi aplikacjami, takimi jak WhatsApp i Instagram, oferując asystentów do rozmów czy kreatorów treści.