


01
Marketerzy coraz bardziej obawiają się wykorzystania sztucznej inteligencji przez agencje reklamowe. 80% firm wyraża niepokój związany z ryzykiem prawnym, etycznym i reputacyjnym. Dowiedz się, jak AI wpływa na marketing oraz jakie wyzwania i zmiany umowne planują globalne marki.



02
Google ogłosiło nowe aktualizacje dla kampanii Performance Max, wzmacniając raportowanie kreatywnych zasobów i zwiększając kontrolę dla reklamodawców. Nowe metryki konwersji oraz raporty dotyczące efektywności zasobów pomogą lepiej analizować wyniki, a opcje dostosowywania widoków i wizualizacji usprawnią analizę.
❯ Google Ads Rolls Out New Performance Max Insights And Controls



03
Sprawdź, jak marki wykorzystują platformę Roblox do promocji w formie advergames. Nowe podejście do reklamy łączy zabawę z marketingiem, tworząc angażujące doświadczenia dla użytkowników.
❯ Reklama pod płaszczykiem zabawy. Roblox, czyli advergames nowego dziesięciolecia



04
Dowiedz się, ile kampanii możesz prowadzić jednocześnie na koncie reklamowym Meta. W poradniku znajdziesz szczegółowe informacje o limitach kampanii, zestawów reklam i reklam na różnych poziomach konta.



05
Jak wykorzystać narzędzia AI w biznesie, by zwiększyć efektywność i zautomatyzować procesy? W artykule znajdziesz przegląd przydatnych rozwiązań oraz pomysły na ich praktyczne zastosowanie w marketingu, obsłudze klienta i analizie danych.



06
YouTube wkrótce wprowadzi nowe narzędzia do wykrywania deepfake’ów i treści AI, chroniąc artystów przed nieautoryzowanym wykorzystaniem ich wizerunku.
❯ Nowe narzędzia YouTube do walki z deepfake’ami i treściami AI