Semówka 24.38 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 09.2024
 
Semówka 24.38 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.38
– czyli co warto przeczytać

01

Marketerzy coraz bardziej obawiają się wykorzystania sztucznej inteligencji przez agencje reklamowe. 80% firm wyraża niepokój związany z ryzykiem prawnym, etycznym i reputacyjnym. Dowiedz się, jak AI wpływa na marketing oraz jakie wyzwania i zmiany umowne planują globalne marki.

02

Google ogłosiło nowe aktualizacje dla kampanii Performance Max, wzmacniając raportowanie kreatywnych zasobów i zwiększając kontrolę dla reklamodawców. Nowe metryki konwersji oraz raporty dotyczące efektywności zasobów pomogą lepiej analizować wyniki, a opcje dostosowywania widoków i wizualizacji usprawnią analizę.

03

Sprawdź, jak marki wykorzystują platformę Roblox do promocji w formie advergames. Nowe podejście do reklamy łączy zabawę z marketingiem, tworząc angażujące doświadczenia dla użytkowników.

04

Dowiedz się, ile kampanii możesz prowadzić jednocześnie na koncie reklamowym Meta. W poradniku znajdziesz szczegółowe informacje o limitach kampanii, zestawów reklam i reklam na różnych poziomach konta.

05

Jak wykorzystać narzędzia AI w biznesie, by zwiększyć efektywność i zautomatyzować procesy? W artykule znajdziesz przegląd przydatnych rozwiązań oraz pomysły na ich praktyczne zastosowanie w marketingu, obsłudze klienta i analizie danych.

06

YouTube wkrótce wprowadzi nowe narzędzia do wykrywania deepfake’ów i treści AI, chroniąc artystów przed nieautoryzowanym wykorzystaniem ich wizerunku.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Absolwentka studiów na kierunku Marketing i Nowe Media, w branży od 2018 roku. Posiada doświadczenie w pracy in-house, ale to właśnie praca agencyjna jest dla niej najbardziej satysfakcjonująca - multitasking opanowała do perfekcji. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry