


01
Google wprowadza nowe narzędzia: Tag Diagnostics oraz Integrated Consent Management Platform. Mają one usprawnić zbieranie i zarządzanie danymi first-party. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co dokładnie oferują najnowsze rozwiązania.



02
Google Analytics 4 wprowadził dane benchmarkowe, dzięki którym reklamodawcy mogą porównywać wyniki z firmami z branży. Użytkownicy mogą teraz zobaczyć, jak ich witryny wypadają na tle konkurencji, w oparciu o wskaźniki takie jak współczynnik odrzuceń czy konwersje.



03
Aktualizacje algorytmów Google miały na celu poprawę jakości wyników wyszukiwania. W praktyce okazało się, że cierpią na tym wartościowe i niezależne źródła informacji, które są wypierane przez wielkie korporacje medialne. Dowiedz się, jak te zmiany wpłynęły na internet i jakie wyzwania czekają nas w przyszłości.
❯ Google zabiło portale prawdziwych pasjonatów… ale jest nadzieja



04
Messenger i WhatsApp zostaną zaktualizowane zgodnie z wymogami rozporządzenia DMA. Nowe funkcje mają umożliwić użytkownikom łatwiejszą komunikację między różnymi platformami, co przyczyni się do stworzenia bardziej otwartego i konkurencyjnego rynku.
❯ Meta odpowiada na przepisy UE – WhatsApp i Messenger połączą się z innymi aplikacjami



05
W 2024 roku ulubioną platformą reklamodawców jest YouTube, podczas gdy X traci na zaufaniu marketerów. Amazon i TikTok podbijają serca konsumentów. Sprawdź najnowszy raport Kantar „Media Reactions 2024”.



06
Etykietowanie, zjawisko Baader-Meinhof czy Efekt Zeigarnik – sprawdź, jak techniki perswazji mogą wpłynąć na Twoje działania marketingowe. Przeczytaj artykuł, aby zrozumieć, jak działają i jakie korzyści mogą przynieść Twojej marce.
❯ Techniki perswazji, które możesz wykorzystać w marketingu i efekty, jakich możesz się spodziewać