


01
97% silversów (osób 50+) korzystających z internetu regularnie ogląda treści wideo na platformie YouTube. Coraz więcej z nich wybiera internet zamiast telewizji, szukając treści dopasowanych do ich potrzeb i zainteresowań. Sprawdź wyniki badania przeprowadzonego dla SilverTV i Lifetube przez IQS.



02
LinkedIn, po wprowadzeniu weryfikacji dla użytkowników indywidualnych, udostępnia teraz także weryfikację stron firmowych. Proces weryfikacji obejmuje sprawdzanie danych firmy, aktywność administratorów oraz zgodność z politykami LinkedIn. Na razie funkcja jest dostępna w ograniczonym zakresie.



03
OpenAI od roku ma gotowy system znakowania wodnego tekstów wygenerowanych przez ChatGPT i narzędzie do jego wykrywania. Z obawy przed utratą zainteresowania użytkowników firma nie zdecydowała się go jeszcze wprowadzić. Aktualnie testuje alternatywne metody, takie jak osadzanie metadanych.
❯ OpenAI won’t watermark ChatGPT text because its users could get caught



04
Skuteczna analiza wyników reklam w social mediach nie musi być trudna. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są kluczowe metryki i wskaźniki, które warto śledzić w raportach z reklam w social mediach oraz sprawdź, jak je analizować.



05
LinkedIn pozwala twórcom i markom na tworzenie tzw. “LinkedIn Audio Events”, czyli rozmów audio w czasie rzeczywistym ze swoją siecią kontaktów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie możliwości daje ta funkcja i jak z niej korzystać.
❯ LinkedIn Audio Events — How to Run Them and Why You Should



06
75% ankietowanych konsumentów uważa, że można zaufać treściom przekazywanym przez influencerów. Respondenci wskazali również, że rekomendacje mikroinfluencerów i niszowych ekspertów mają dla nich większe znaczenie niż opinie celebrytów. Sprawdź wyniki ogólnoświatowego badania „EY Future Consumer Index”.