Semówka 24.32 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
Archiwum 08.2024
 
Semówka 24.32 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.32
– czyli co warto przeczytać

01

97% silversów (osób 50+) korzystających z internetu regularnie ogląda treści wideo na platformie YouTube. Coraz więcej z nich wybiera internet zamiast telewizji, szukając treści dopasowanych do ich potrzeb i zainteresowań. Sprawdź wyniki badania przeprowadzonego dla SilverTV i Lifetube przez IQS.

02

LinkedIn, po wprowadzeniu weryfikacji dla użytkowników indywidualnych, udostępnia teraz także weryfikację stron firmowych. Proces weryfikacji obejmuje sprawdzanie danych firmy, aktywność administratorów oraz zgodność z politykami LinkedIn. Na razie funkcja jest dostępna w ograniczonym zakresie.

03

OpenAI od roku ma gotowy system znakowania wodnego tekstów wygenerowanych przez ChatGPT i narzędzie do jego wykrywania. Z obawy przed utratą zainteresowania użytkowników firma nie zdecydowała się go jeszcze wprowadzić. Aktualnie testuje alternatywne metody, takie jak osadzanie metadanych.

04

Skuteczna analiza wyników reklam w social mediach nie musi być trudna. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie są kluczowe metryki i wskaźniki, które warto śledzić w raportach z reklam w social mediach oraz sprawdź, jak je analizować.

05

LinkedIn pozwala twórcom i markom na tworzenie tzw. “LinkedIn Audio Events”, czyli rozmów audio w czasie rzeczywistym ze swoją siecią kontaktów. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, jakie możliwości daje ta funkcja i jak z niej korzystać.

06

75% ankietowanych konsumentów uważa, że można zaufać treściom przekazywanym przez influencerów. Respondenci wskazali również, że rekomendacje mikroinfluencerów i niszowych ekspertów mają dla nich większe znaczenie niż opinie celebrytów. Sprawdź wyniki ogólnoświatowego badania „EY Future Consumer Index”.

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w copywritingu i tworzeniu treści do social mediów. Jej nietypowym hobby jest obserwowanie i analizowanie ludzkich zachowań i konstrukcji językowych. Wolny czas spędza na czytaniu, spacerowaniu i kolorowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry